Forum > Demolåtar
Roffe H - Lev och låt leva.
Roffe H:
--- Citat från: Larsson skrivet 17.11.2012, 18:50:49 ---skönt sound & gung, tycker detta låter skitbra
det enda som stör är burkigheten i sångljudet, undra om inte den skulle sitta bättre helt torr?
kan vara värt att testa iaf
snyggt snickrat :wub:
/Larsson
--- Slut citat ---
Tack för lyssning Larsson...ändrade lite EQ på sången tycker det blev bättre?
Hälsningar "snickarn" :D
tigersoul:
Jag saknar Wreesvik klangerna nu istället :P o tycker i övrigt det låter bra men fortf samma kommentarer i övrigt som min första post vad gäller vad det låter som, men det spelar väl ingen roll vilken genre saker tillhör, så länge det inte är dansband möjligen höhö :P
cykeln:
Snyggt!
Låter lite som Cornelis brasilianska sambaperiod
Bra låt, bra text, bra framfört
Kul att spela och sjunga!
Roffe H:
--- Citat från: tigersoul skrivet 18.11.2012, 13:23:11 ---Jag saknar Wreesvik klangerna nu istället :P o tycker i övrigt det låter bra men fortf samma kommentarer i övrigt som min första post vad gäller vad det låter som, men det spelar väl ingen roll vilken genre saker tillhör, så länge det inte är dansband möjligen höhö :P
--- Slut citat ---
Håller med dig "tigern". I min värld är inte genren så viktig faktiskt, huvudsaken det är roligt, och att nån bryr sig något lite om vad man gör, tack för lyssning. :D
Roffe H
Roffe H:
--- Citat från: cykeln skrivet 18.11.2012, 13:50:26 ---Snyggt!
Låter lite som Cornelis brasilianska sambaperiod
Bra låt, bra text, bra framfört
Kul att spela och sjunga!
--- Slut citat ---
Det är verkligen kul att lira och sjunga. Tack för lyssning. Gillar, förutom herr Andersson, även herr Vreeswijk, hans sambaperiod är fantastisk. Gillar jämförelse där... :) och visor överhuvudtaget gör mig glad. :D
mvh Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida