Forum > Demolåtar

Girly & Hagis - You're still a dream

<< < (2/5) > >>

Girly:

--- Citat från: Jocke skrivet 15.11.2012, 18:04:48 ---Snyggt detta! :) Kate Bush tänkte jag i början och blev nästan lite besviken på marschtrummorna men detta är något eget och mycket bra - gillas! :)

--- Slut citat ---
Drog inga likheter själv från början men efter Hagis nämnde K.B. så gick den under arbetsnamnet 'öhhh...-den-där-Kate-Bush-låten'  ;)
Tack Jocke, roligt att du gillar den  :) Jag blev själv  :o och  :wub: över hur den förändrades... främst av Hagis trummor.
Lena

Girly:

--- Citat från: MaxB skrivet 15.11.2012, 18:22:26 ---Helt OK.

--- Slut citat ---
Helt OK är ju... helt OK  :lol:
Ja jag läste ju på fejjan att du ville komplettera med gitarrer eller nåt men jag tycker den är rätt 'full' som den är  :blink: Men vi tar tacksamt till oss dina synpunkter :)
Lena

MaxB:

--- Citat från: Girly skrivet 15.11.2012, 21:50:33 ---

--- Slut citat ---
Helt OK är ju... helt OK  :lol:
Ja jag läste ju på fejjan att du ville komplettera med gitarrer eller nåt men jag tycker den är rätt 'full' som den är  :blink: Men vi tar tacksamt till oss dina synpunkter :)
Lena

--- Slut citat ---

Skrev inte att jag vill... men hörde att nåns gitarrer kan bringa mer spänning eller mer dynamik i stycket.

tigersoul:

--- Slut citat ---

Scrollade kommentarer o höll på att spotta på skärmen av skratt när jag kom hit :P lät så härligt butter vilket säkerligen inte var menat men var fruktansvärt roligt!

Älskar marsch trummorna och hatar synth-spela-på-kam-ljudet (vad f-n är det för ngt?).
Girly gör en härlig insats som alltid, var nästan lite erotiskt över det på någon fras *höhö*

Girly, du sjunger så jäkla bra så nu ska du faktiskt få lite konstruktiv kritik: jag skulle gärna höra lite mer dynamik i hur du tar fraserna, lite mer RIV i starten på fraserna, lite mer emotion, lite mer frisläppt, jag har allt hört att du har det där inne hehe!!

Men som sagt riktigt bra låt men för guds skull droppa synth ljudet vad ÄR det för ngt? *skrattar o skakar på huvudet*

EDIT: Så det är inte bara jag som gått loss på musikaltemat här alltså? ;)

Jocke:

--- Citat från: tigersoul skrivet 15.11.2012, 23:33:17 ---

--- Slut citat ---

Scrollade kommentarer o höll på att spotta på skärmen av skratt när jag kom hit :P lät så härligt butter vilket säkerligen inte var menat men var fruktansvärt roligt!
...

--- Slut citat ---

Förstår att Max gärna ville lägga lite gitarrer... ;-D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion