Forum > Demolåtar
Gurano & Girly - Voice inside
Girly:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.11.2012, 10:00:56 ---Lyssnade på den här..
Jag drog iväg ett pm G..
Bra sång av Girly som alltid,man börjar bli lite bortskämd :) schysst låt också.
Mike
--- Slut citat ---
Roligt att du gillade låten... och sången... :)
--- Citat från: tigersoul skrivet 16.11.2012, 14:07:38 ---Ush ja, oförskämd är vad hon är ;)
--- Slut citat ---
Tiger... :P :lol:
robc:
Hej, jag diggar bashooken nåt grymt mkt !
mvh robc
Rattlesnake:
Ja, det är bra tryck från början till slut. Man måste pusta ut och ta ett djupt andetag innan man kan börja skriva...
Kluvna intryck. Låten är bra och det låter kanon om era insatser.
Det talade lät som talade strofer oftast gör i låtar, lite udda och på något sätt inte riktigt en del av låten. Ska det ändå vara kvar bör det inte ligga panorerat med Girly, då vissa ord krockar och försvinner.
Mixen är mättad och överkomprimerad, tycker jag. Sången pressar ner resten, det låter sidechainat. Märks särskilt när ooh-körerna kommer. Resten duckar och tappar diskant.
Har som Wernborg lite svårt för basen som smiter från sitt jobb med att lira licks, blir tomt i botten. Varför inte lägga ett separat basspår för de högalicksen och ett annat som tuggar i botten? Virvelljudet känner man ju igen, men jag tycker ändå att du fått till det så att det inte försvinner i mixen, vilket jag tycker är lätt hänt med ez.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida