Forum > Demolåtar

Larsson & Asti - Josefina (ny version 5 med fler instrument)

<< < (7/8) > >>

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 22.11.2012, 14:04:00 ---Visst! Pålägg kan betyda extra (tiltugg, något gott) som i det här fallet, men också en extra börda, nåt negativt som drar ner och tynger) den tolkningen spolar vi. Så det är bara att mumsa i sig!  :D
/ Roffe H

--- Slut citat ---
Ta det försiktigt bara så att du inte sätter i halsen!  :)
/Asti t.f. Påläggskalv

Roffe H:

--- Citat från: Asti skrivet 22.11.2012, 15:49:33 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 22.11.2012, 14:04:00 ---Visst! Pålägg kan betyda extra (tiltugg, något gott) som i det här fallet, men också en extra börda, nåt negativt som drar ner och tynger) den tolkningen spolar vi. Så det är bara att mumsa i sig!  :D
/ Roffe H

--- Slut citat ---
Ta det försiktigt bara så att du inte sätter i halsen!  :)
/Asti t.f. Påläggskalv

--- Slut citat ---

Jag har hört att man ska tugga ordentligt och inte prata samtidigt...så klarar men sig  :D
/ Roffe H

stajo:
mycket fin och stämningsfull låt. Både gitarr och sång med känsla som berör. Tummen upp :).
Jag skulle inte heller vara någon motståndare mot någon liten orgel och andra sidan fungerar det mkt bra redan nu.

Larsson:

--- Citat från: Asti skrivet 22.11.2012, 11:29:05 ---Ska höra vad Larsson tycker.

--- Slut citat ---

jag tycker den här verren är bäst, akke & orgel sitter skitbra
basen är ju en njutning  :wub:

två tummar upp
vill gärna ha en wav även av denna att arkivera

:)

Asti:
Roffe H - Man ska undvika att prata samtidigt, alltså att prata i mun på sig själv...tror jag :unsure:
             Som ordspråket lyder "Skåda aldrig en given sångare i munnen när han äter"!
stajo - Kul att du gillar låten och blir berörd! Där finns faktiskt en liten orgel i sista versen.  :)
Larsson - OK, då får detta bli den färdiga versionen! Wav-fil kommer!  :)

Tack ska ni ha för lyss och kommentar!
/Asti t.f. 3-tumsmottagare

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion