Forum > Demolåtar
Larsson & Asti - Josefina (ny version 5 med fler instrument)
tigersoul:
Tummen rakt upp i... luften från mig!! klar förbättring!
Asti:
--- Citat från: tigersoul skrivet 21.11.2012, 21:36:52 ---Tummen rakt upp i... luften från mig!! klar förbättring!
--- Slut citat ---
Skönt att tummen hamnade i luften och inte fastnade nånstans på vägen! :)
Klar förbättring tycker du, då får jag snart börja överväga vilken som är den färdiga versionen....
Ska höra vad Larsson tycker.
Tack för ny feedback!
/Asti
tigersoul:
--- Citat från: Asti skrivet 22.11.2012, 11:29:05 ---
--- Citat från: tigersoul skrivet 21.11.2012, 21:36:52 ---Tummen rakt upp i... luften från mig!! klar förbättring!
--- Slut citat ---
Klar förbättring tycker du, då får jag snart börja överväga vilken som är den färdiga versionen....
Tack för ny feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
- hehe :P ja i mina öron som fn är plågade av grannens renovering så låter iaf den här versionen bättre helt klart ;)
Roffe H:
Visst! Pålägg kan betyda extra (tiltugg, något gott) som i det här fallet, men också en extra börda, nåt negativt som drar ner och tynger) den tolkningen spolar vi. Så det är bara att mumsa i sig! :D
/ Roffe H
Asti:
--- Citat från: tigersoul skrivet 22.11.2012, 11:42:16 ---
--- Citat från: Asti skrivet 22.11.2012, 11:29:05 ---
--- Slut citat ---
Tack för ny feedback!
/Asti
--- Slut citat ---
- hehe :P ja i mina öron som fn är plågade av grannens renovering så låter iaf den här versionen bättre helt klart ;)
--- Slut citat ---
OK, du får se den här versionen som ett renoveringsobjekt! B)
/Asti t.f. Renoveringsunderhållare
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida