Forum > Färdiga produktioner

Gurano, Cykeln & Harmonica Mike - Baksmälla

<< < (4/5) > >>

Harmonica mike:
Oki boys,här är då slutet på denna whiskey(äähuumm)doftande historia.

Eddi:
Kul att du gillade: "och jag kan ännu höra ekot från mitt sista rödvinstjut"..Lite bakfylleskräck typ  :D

Tack alla för uppmuntran och speciellt tack till G och Bajken för att ni ger inspiration och skaparlust.
Jag ändrade inte tempot för allt hamnar i oordning då så jag kopierade/klippte och drog basliret manuellt ist,hoppas allt funkar..Eq:ade lite i din fil också G,i övrigt så är det just the way it is..
Funkar den här så släng den längst upp i tråden.

Edit: Det fick bli en version till längre ned i tråden..

Mike

Asti:
Den här låten sätter sig verkligen! Fräckt arr, skön takt och som sagt tidigare - skitbra sång!
Är lite tveksam till det låga (frekvensmässigt) sångpartiet som kommer efter ca 58 sek.
Kanske skulle tvåstämmigt ge en extra-dimension där...? Ibland hörs texten lite dåligt...
Underbart slut med HMikes uthållande slutton och sköna munspelslir!
Kanske kunde låten förlängas med ett instrumentalparti nå'nstans mitt i med t.ex munspelssolo?
Medryckande! Man blir glad av det här, även om det kanske handlar om bakfylleångest. :)
/Asti

Roffe H:
Visst fick jag höra fortsättningen, detta blev kanonbra.

Roffe H  :D :D :D

Harmonica mike:
Peter:
Jag tog dig på orden och ylade in en kompletterande stämma på låga sång partiet,jag tycker det blev helfräckt - tack för den.Sen automatiserade jag upp de låga orden,usel mick nu som kräver lite mer jobb.Solo vette tusan,jag lirade ju lite tokerier där på slutet - lite bakis plåga typ  :D
Så nu tror jag vi har den,men vi får höra vad bossen säger  :)

Roffe:
Ja det går snabbt då man har inspiration,kul att du gillade detta Roffe.En nyare verre här nere med litetydligare ord och en stämma där i mitt partiet.

#############

So here we go..

Mike

Asti:
Ja, absolut bättre! (Ny vodka... :unsure:)
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion