Satan vad bra du är på att lägga live inspelningar, särskilt gitarrspelet är irriterande prickfritt 
Ljudbilden låter bra, kanske KANSKE skulle jag peta upp sången +0.5db bara en precis hörbar liten aning.
I övrigt: bra, känner inte till dikten så kan inte kommentera den delen men det är kanon! Gillar din trubadurröst skarpt!
Tack för det - det var kul att höra!
Ja, jag har bestämt mig för att hitta en enkel metod att få en låt på pränt i en tagning med en mikrofon på ett spår som är anständig ljudmässigt.
Nästa steg är att utifrån detta lägga om gtr på ett spår och sång på ett annat och försöka mixa dessa
Riktigt bra! Grymt lir med känsla och fyllighet.
Lena
Oh vad kul att du tycker det! Tack som f-n!
Jodå!
Detta är bra,härlig inlevelse och man vill verkligen lyssna på texen..
Dom flesta verkar hylla soundet,jag gillar det oxo,möjligen en aningens mullrigt på Guran..
Tack för det! Uppskattar också synpunkten på gurans mullrighet - försöker lära mig det grundläggande för att få till det.
Du låter som en hungrig 16-åring fan va bra 
Ja siffrorna var ju rätt

Kul att du tycker det!
Mästerlig tonsättning. Har aldrig haft riktig koll på DA, vilka dikter som är tonsatta och av vilka. Men din låt låter modernare än de andra jag har hört som är baserad på hans dikter.
Inspelningen duger bra till att dokumentera ett bra framförande. Men jag önskar att du hade spelat in det i stereo, mono blir ihoptryckt i mitten trots smakfullt reverb.
Vad kul att du tycker det!
Jag har bara en sån här mikrofon z5600all och ska försöka lära mig hantera den. Nästa område att erövra är att spela in gtr för sig och sen sång för att mixa ihop. Då kan man ju få lite mer stereo-känsla. Men det är annars precis det jag är ute efter - att dokumentera med ett anständigt lyssningsbart ljud.
Gillar verkilgen gitarrliret !!!!

Sången ligger perfekt, texten är spännande och den når fram.
Mixen sitter också...
Den här tycker jag var shysst och jag stampar takten och diggar den
just nu.... 
Suveränt, Cykeln !!!!
mvh
Vad kul att höra att du tycker det eftersom du själv jobbar mycket med gitarr.
Melodin och sångens uppdrag är ju att förmedla texten och dess mening
Tack !