Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Kan inte sluta grilla - Hagis on drums!
Harmonica mike:
Kul låt Max :)
Om jag skulle grilla på mina breddgrader nu i snödrivan,så skulle jag bli inlåst :)
Inte så dumt iofs fram mot vårsolen :lol:
Nåja,lite mer text och lite mixtips som du fått av grabbarna sen åker vi med en gilla/grilla låt så sakteliga mot sommaren.
Mike
MaxB:
Edit 2012-11-15:
En annan mix nu med färre instrument
Trummor - loopar via Drumcore
Basen - klippt vilt i den gamla
Gitarrkompgitarerna på sidorna - klippt vilt i de gamla
Saxarna från förr - klippt vilt i de gamla
Sång nyinspelad ikväll
Körer nyinspelade ikväll
Har nu plockat in delar av ny text som finns i första inlägget.
[mp3=200,20,0,left]http://max.shivas.se/music/MaxB_DrommerOmEnSang_20121115_wavehammer.mp3[/mp3]
Harmonica mike:
Hola i stugan.
Vänster guran är rätt frenetisk i sitt lir och högre i volym än höger guraplocket.Sänk vänster en aning och höj höger en liten snutt,det tror jag på..Bas och bummel borta ur ljudbilden,nu låter det riktigt bra i mina lurar.Kompletterat texten också hör jag,det blev en inspirerande låt om grillning detta.
Den här kör jag till sommaren ute i stugan på mina breddgrader med full volym.Nåja,så hög volym som min lilla phonehouse högtalare tillåter :)
En kul låt blev det och hattar..Förlåt,fyra kolpåsar och en grillvante i luften.
Mike
bjurte:
Har ni fest eller ?? :huh:
Sommrigt och man känner värmen från grillen.. :D
Försökte grilla för ca. 2 veckor sen,men fick inte upp värmen tillräckligt.. :wacko:
Tvungen att 'avsluta' anrättningen i ugnen.. :( (Men det blev smarrigt ändå :D )
Annars tycker jag du ska säga till "Animal" bakom trummorna att Coola ner sig lite,han är väldigt intensiv..
Eddi:
Tokmycket blev det :lol:
Nånstans fastnar den dock - grillsugen
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida