Forum > Färdiga produktioner
Gurano & Girly - I’m slightly mad
Gurano:
--- Citat från: HasseFX skrivet 07.11.2012, 23:40:38 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 07.11.2012, 23:19:32 ---bland det läckraste ...... Jo jag tackar (jag rodnar å mina å Girlys vägnar :D)
Själv tycker jag att det sitter som ett smäck med rocken mellan arp.gitarrerna...men det är väl en smaksak helt enkelt.
Du vill höra mer säger du ... ja jag får väl göra en låt med nästan bara arp.gura då för din skull och hoppas att Girly vill sjunga på den oxå :)
/Gurano
--- Slut citat ---
Ja det partiet ger goose bumps :) Nej jag vill inte höra nästan bara arp-gura (som iofs är sååå bra) för det är framför allt alla variationer som gör "det" - men inte dela scen med Status Quo då... ;) Skulle sitta bättre för min del med något åt Porcupine Tree, Muse eller liknande :)
--- Slut citat ---
Hehe ja vi får se vad det blir ;)
Girly:
Marre: 'fin text' he, he... jag gillar att flirta lite med infallsvinkeln 'galen' när jag inte grottar ner mig i texter om olycklig kärlek... men det är ju nästan samma sak ;) :lol:
Asti: va bra med input om ljudnivåer... blev bättre med sänkning/höjning på rätt ställen :)
HasseFX: mina kinder är blossande röda. Bockar och bugar. Jätteglad :D
Lena
bjurte:
Dom synth:iga partierna med sång är ruskigt bra,lite Kate Bush känsla får jag..
Sedan tycker jag att rockpartierna som fungerade bättre när det var instrumentalt blir lite malplacerade.
Själv skulle jag fundera på att göra 2 olika låtar av dessa delar.. ;)
Gurano:
--- Citat från: bjurte skrivet 08.11.2012, 16:53:48 ---Dom synth:iga partierna med sång är ruskigt bra,lite Kate Bush känsla får jag..
Sedan tycker jag att rockpartierna som fungerade bättre när det var instrumentalt blir lite malplacerade.
--- Slut citat ---
Kul att du gillar. Men på vissa ställen tycker vi olika - tycker själv att det är ett bra/roligt parti med brytet från arp.guror till mer taggiga rockguror...så detta förblir en å samma låt :D
Tack för tankar
Gurano
Jocke:
--- Citat från: bjurte skrivet 08.11.2012, 16:53:48 ---...
--- Slut citat ---
En smålänning kan gömma sig var som... till och med vid världen ända! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida