Forum > Färdiga produktioner

Gurano & Girly - I’m slightly mad

<< < (4/7) > >>

Girly:
Gillar nya slutet  :)
Tycker du fick till mixen bra också.
Då har vi ett vinnande koncept Gurano+Girly+Noshörning...omg  :rolleyes: :lol:
Lena

Jocke:
Spännande detta! :) Känns "eget" och det är ett gott betyg!  B)  Gillar verkligen sången och solopartiet. Brukar själv låta det "slammra" mer under solon men här blir kompet "torrare" så att gitarren liksom "stiger fram" - måste jag prova någon gång! :)

Roffe H:
Det här blev kanonbra.  B) Gillar sången som har tillkommit, mixningen helt ok, gitarrerna fortfarande smakfulla och passande. och noshörningen fick vara kvar, slutet gott allting gott!

mvh Roffe H  :D

Gurano:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 07.11.2012, 08:05:46 ---Oh yes  :)
Svängigt det här.Bra sång girly.Sologuran kanske behöver ett annat sound,men det är ju smaksaker,bra mixat i övrigt tycker jag.Allt går fram fint hos mig utan att nåt tar över.
Well done med andra ord och fyra och en luggsliten hatt i luften.
Mike

--- Slut citat ---
Man tackar :)
Roligt att du gillar. Själv diggar jag guraljudet, men det är som du  säger...en smaksak.

--- Citat från: Eddi skrivet 07.11.2012, 09:47:41 ---Toppenlåt med Girly och noshörningsförlängning. Gillar ditt arpeggiolir med grundguran. Sologurans torra ljud funkar perfa tycker jag också. Släng över till färdiga tycker jag. :D

--- Slut citat ---
Man tackar! :)
Jag får väl slänga upp den på färdiga då! Jag gör som du säger Eddi  :D

--- Citat från: Girly skrivet 07.11.2012, 11:54:19 ---Gillar nya slutet  :)
Tycker du fick till mixen bra också.
Då har vi ett vinnande koncept Gurano+Girly+Noshörning...omg  :rolleyes: :lol:
Lena

--- Slut citat ---
Bra att du även gillar slutet - du fick ju aldrig höra det förut :)

--- Citat från: Jocke skrivet 07.11.2012, 12:16:27 ---Spännande detta! :) Känns "eget" och det är ett gott betyg!  B)  Gillar verkligen sången och solopartiet. Brukar själv låta det "slammra" mer under solon men här blir kompet "torrare" så att gitarren liksom "stiger fram" - måste jag prova någon gång! :)

--- Slut citat ---
Kul att även du gillar sologura och ljudet - tackar

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.11.2012, 14:20:16 ---Det här blev kanonbra.  B) Gillar sången som har tillkommit, mixningen helt ok, gitarrerna fortfarande smakfulla och passande. och noshörningen fick vara kvar, slutet gott allting gott!

mvh Roffe H  :D

--- Slut citat ---
Tackar - klart att noshörningen e kvar :D

Tack alla
Gurano

Asti:
Håller med HMike - det svänger fint!
Bra, inlevelsefull sång och tight och bra lir!
Reagerade vid första lyssningen på att sångnivån var något hög precis i inledningen
och att "prat"-partierna är lite låga....
Snyggt colabb!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion