Forum > Färdiga produktioner
Windhowler - Home Part I
cykeln:
Har ingen aning om vilka Nobuo Uematsu och Masashi Hamauzu är och inte heller Final Fantasy-serien.
Men det här var en skön meditativ lyssning
Bra spelat och fint luftigt ljud
Några speciellt fina figurer finns också från högerhanden
Även fint med pauserna i stycket
Bra!
välkommen hit!
HasseFX:
20:e oktober är akustiska dagen :rolleyes:
Vackert, lyhört spelat och sååå musikaliskt :wub: Möjligen lite försiktigt tolkat kanske... Kul att du hittat hit! :)
Robin Frejd:
--- Citat från: cykeln skrivet 20.10.2012, 16:32:45 ---Har ingen aning om vilka Nobuo Uematsu och Masashi Hamauzu är och inte heller Final Fantasy-serien.
Men det här var en skön meditativ lyssning
Bra spelat och fint luftigt ljud
Några speciellt fina figurer finns också från högerhanden
Även fint med pauserna i stycket
Bra!
välkommen hit!
--- Slut citat ---
Dessa herrar har skrivit den bästa musiken genom tiderna, till en av världens bästa spelserier. I mitt tycke då såklart!
Tack så mycket för fin kritik!
--- Citat från: HasseFX skrivet 20.10.2012, 17:36:25 ---20:e oktober är akustiska dagen :rolleyes:
Vackert, lyhört spelat och sååå musikaliskt :wub: Möjligen lite försiktigt tolkat kanske... Kul att du hittat hit! :)
--- Slut citat ---
Jo uppenbarligen! Kommenterade precis din låt!
Tack så jättemycket för dem fina orden!
Asti:
Vackert! Spännande klanger och fint, känsligt framförande.
Tror att en cello skulle komplettera detta på ett passande sätt, särskilt
i slutdelen där det känns som att "något mer" skulle kunna komma in....
/Asti
tigersoul:
Härligt, vilken blandning det varit på KR då sista dagarna ;)
Det här gillar jag skarpt och det påminner mig osökt om piano musiken från FF spelen, har en hel cd någonstans med just musik därifrån som jag spelar då o då.
Har egentligen ingenting att klaga på och är glad du nämnde vilket piano ljud det var för måste säga det tilltalar mig mycket, bara att hoppas nudå att det inte är på 400 gb :p
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida