Kontrollrummet

Asti - We carry on

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Det kom inga synpunkter på senaste versionen, så jag lägger den under färdiga.

Titel: We carry on
Artist: Asti
Text & Musik: Asti
År: 2012
Längd: 3:08

« Senast ändrad: 15.10.2012, 20:32:28 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Mysig låt.

Lite överdos av körer möjligen. Skulle nog sänkt dom en bit.

Snyggt gitarrplock. Tycker det fanns utrymme för någon instrumental del också.

Bra!


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Elpianot förvirrar i början då jag lyssnar i lurar - blir lite åksjuk   :wacko:
Akustisk gitarr glitchar vid 9, 86, 93 och lite tystare på några ställen till.
Minska gärna volymen på det gnisslet där det uppdyker...

Sköna körer och sång och spel på alla instrument.
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad HasseFX

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 710
    • Visa profil
Skön låt och utmärkt sjunget! :)

Pianot är kanske lite gungigt ja.. Skulle också gärna byta de "tunga" trummorna och den något baxande 1-å-2-å-3... känslan mot något ledigare, gärna med lite sopande vispar.


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Körerna är för heta, annars tycker jag den är riktigt trevlig ;)
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Wernborg - Roligt att du tycker låten är mysig! Körerna har jag medvetet mixat rätt högt och med
                ganska mycket reverb, för att försöka få till ett sound liknande 10cc's I'm not in love.
                Tyckte nog att jag kom en liten bit på vägen i alla fall.... Skulle kunnat haft ett instrumentalparti
                i stället för sticket, det har du alldeles rätt i, men jag brukar mest ha med det som utfyllnad
                eftersom det inte är min starka sida, så det blev ett stick...  :rolleyes:
MaxB - Jag vet att bl.a. Eddi brukar klaga på detta när jag använder elpiano, men nu tyckte jag att jag
          drog ner panoreringen till åtminstone för min del en lagom nivå, men jag är nog så virrig allmänt
          att det inte märks!  :) Nej, du kan ha rätt, det kanske behövs centreras en aning till....
          Bra noteringar om stränggnissel, det ska jag kolla upp! Jag reagerar inte på det själv.
          Kul att du gillar körer, sång och spel!  :)
HasseFX - Roligt att du gillar låt och sång! Så du reagerar också på pianot.... Får dra ner lite till då!
              Håller med dig angående trummorna! Hittade dock inget bättre i min EZ Drummer.  :(
tigersoul - Nivån på körerna är som sagt medvetet lite hög för att försöka få till en "svävande", drömlik bakgrund.
              Trevlig vill man ju gärna vara!  :)

Tack ska ni ha för feedback! Ska försöka uppbåda tillräckligt med energi för att omsätta idéeerna i handling!
/Asti
               
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad tigersoul

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 761
  • Singer/Songwriter
    • Visa profil
    • Tigersjäl.se
Wernborg - Roligt att du tycker låten är mysig! Körerna har jag medvetet mixat rätt högt och med
                ganska mycket reverb, för att försöka få till ett sound liknande 10cc's I'm not in love.
                Tyckte nog att jag kom en liten bit på vägen i alla fall.... Skulle kunnat haft ett instrumentalparti
                i stället för sticket, det har du alldeles rätt i, men jag brukar mest ha med det som utfyllnad
                eftersom det inte är min starka sida, så det blev ett stick...  :rolleyes:
MaxB - Jag vet att bl.a. Eddi brukar klaga på detta när jag använder elpiano, men nu tyckte jag att jag
          drog ner panoreringen till åtminstone för min del en lagom nivå, men jag är nog så virrig allmänt
          att det inte märks!  :) Nej, du kan ha rätt, det kanske behövs centreras en aning till....
          Bra noteringar om stränggnissel, det ska jag kolla upp! Jag reagerar inte på det själv.
          Kul att du gillar körer, sång och spel!  :)
HasseFX - Roligt att du gillar låt och sång! Så du reagerar också på pianot.... Får dra ner lite till då!
              Håller med dig angående trummorna! Hittade dock inget bättre i min EZ Drummer.  :(
tigersoul - Nivån på körerna är som sagt medvetet lite hög för att försöka få till en "svävande", drömlik bakgrund.
              Trevlig vill man ju gärna vara!  :)

Tack ska ni ha för feedback! Ska försöka uppbåda tillräckligt med energi för att omsätta idéeerna i handling!
/Asti
               

- Då är jag med, du kanske skulle slänga på något åt hållet Antares Choir för att mjuka upp det lite? :P
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Jag har kommenterat din låt när den låg som halvfärdig...det har hänt en hel del. Tycket det låter kanonfint. Så helt rätt att lägga upp den som färdig. Bra att du behöll den drömska känslan, den finns där samt Beatles-vibbar som jag gillar (och alltid tjatar om) men jag kan inte låta bli nu när SVT har "Beatles-tema"-

mvh Roffe H   B)
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
tigersoul - Känner tyvärr inte till Antares Choir! Finns det något sådant?
              Vore däremot inte dumt med ett program där man kunde "pitcha" in
              t.ex en hög stämma man inte når upp till på något ställe....
RoffeH - Ja, jag har ju utökat arret en del och lagt in ett stick bl.a.
            Roligt att du tycker det har blivit en förbättring! Jasså, du tycker
            det finns Beatles-vibbar här, det var nytt, men kul!  :)
            Har tyvärr inte sett så mycket av SVT:s Beatles-tema. Finns kanske på SVT-play...

Tack så mycket för era funderingar!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Roffe H

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 777
    • Visa profil
Jag tror att det är kören framförallt som framkallar vibbarna ("Across the universe" eller nåt sånt) och även harmoniföljderna, eller också har jag lyssnat för mycket sista tiden på Beatles så jag sammankopplar allt som låter skönt med dem...  :wacko:  Bra är det hur som helst.

mvh Roffe H  :)
Sjunger och spelar gitarr, bas, tenorsax och lite fiol (folkmusik). Är inte med i någon orkester sitter på kammaren och gör egna inspelningar med logic, ibland använder jag bakgrunder från BiAB (mest när det gäller jazz)


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Bra här Peter.

Men jag tycker basisten är lite för anonym..hör några(knappt hörbara)svaga toner väldigt ljust spelat och två väldigt mörka toner som hörs bra..kanske lira om ståfelan så det hörs lite mer med tryck från baseriet?

Fast den ligger ju på färdiga så..men jag brukar lägga låtarna där sedan börjar jag jobba  :D

Mike


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Roffe H - Tror inte man kan lyssna för mycket på Beatles!  :)
Harmonica mike - Jag som tyckte jag fick till basen hyfsat... :wacko: :)
                        Försöker behålla den låga grundtonen och varierar spelet en oktav högre upp.
                        Testade lite olika varianter, men fastnade för denna....
                        Om jag ska spela annorlunda tror jag det får bli elbas!
                        Naturligtvis kan jag ändra även om den ligger på färdiga...  :)

Bockar och bugar för era synpunkter och kommentarer!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Roffe H - Tror inte man kan lyssna för mycket på Beatles!  :)
Harmonica mike - Jag som tyckte jag fick till basen hyfsat... :wacko: :)
                        Försöker behålla den låga grundtonen och varierar spelet en oktav högre upp.
                        Testade lite olika varianter, men fastnade för denna....
                        Om jag ska spela annorlunda tror jag det får bli elbas!
                        Naturligtvis kan jag ändra även om den ligger på färdiga...  :)

Bockar och bugar för era synpunkter och kommentarer!
/Asti

Inga fel på basliret Peter,det är lite skumt mixat bara..Antar att det är midi,eller en ackebas..automatisera upp volymen på de ljusa delarna så blir det perfa..men du kanske vill ha det så här och det skall jag inte lägga mig i :)
På min elbas så var skillnaden mellan ljusa och mörka toner väldigt markant då jag köpte den men jag skruvade lite på mickarna och stränghöjden och fick till den rätt bra efter intonering då...

Mike


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Roffe H - Tror inte man kan lyssna för mycket på Beatles!  :)
Harmonica mike - Jag som tyckte jag fick till basen hyfsat... :wacko: :)
                        Försöker behålla den låga grundtonen och varierar spelet en oktav högre upp.
                        Testade lite olika varianter, men fastnade för denna....
                        Om jag ska spela annorlunda tror jag det får bli elbas!
                        Naturligtvis kan jag ändra även om den ligger på färdiga...  :)
Bockar och bugar för era synpunkter och kommentarer!
/Asti
Inga fel på basliret Peter,det är lite skumt mixat bara..Antar att det är midi,eller en ackebas..automatisera upp volymen på de ljusa delarna så blir det perfa..men du kanske vill ha det så här och det skall jag inte lägga mig i :)
På min elbas så var skillnaden mellan ljusa och mörka toner väldigt markant då jag köpte den men jag skruvade lite på mickarna och stränghöjden och fick till den rätt bra efter intonering då...
Mike
Det är midi, så jag kan ju öka på velocity på de "ljusare" tonerna! Hur gör man för att automatisera upp volymen?
Det lät bra i lurar, men i högtalare dominerar de lägre tonerna och de ljusa blir aningen "subtila"...
Ska försöka fixa det!
Tack för återkommande feedback!
/Asti
« Senast ändrad: 19.10.2012, 22:26:04 by Asti »
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Roffe H - Tror inte man kan lyssna för mycket på Beatles!  :)
Harmonica mike - Jag som tyckte jag fick till basen hyfsat... :wacko: :)
                        Försöker behålla den låga grundtonen och varierar spelet en oktav högre upp.
                        Testade lite olika varianter, men fastnade för denna....
                        Om jag ska spela annorlunda tror jag det får bli elbas!
                        Naturligtvis kan jag ändra även om den ligger på färdiga...  :)
Bockar och bugar för era synpunkter och kommentarer!
/Asti
Inga fel på basliret Peter,det är lite skumt mixat bara..Antar att det är midi,eller en ackebas..automatisera upp volymen på de ljusa delarna så blir det perfa..men du kanske vill ha det så här och det skall jag inte lägga mig i :)
På min elbas så var skillnaden mellan ljusa och mörka toner väldigt markant då jag köpte den men jag skruvade lite på mickarna och stränghöjden och fick till den rätt bra efter intonering då...
Mike
Det är midi, så jag kan ju öka på velocity på de "ljusare" tonerna! Hur gör man för att automatisera upp volymen?
Det lät bra i lurar, men i högtalare dominerar de lägre tonerna och de ljusa blir aningen "subtila"...
Ska försöka fixa det!
Tack för återkommande feedback!
/Asti

Oki.
På wave filer är det enkelt i cubase.Man trycker på R och går in på det spåret(en liten vinkelbock i nedre vänstra hörnet öppnar en ny värld) för volymen och ritar in den kurva eller höjer sänker volymen där man vill genom att klicka in små punkter som man kan dra i..Voila´- alla kompressorers moder :)
Kör du nåt annat så släng ut en specifik förfrågan i rätt tråd..Funktionen finns förmodligen i de flesta dawarna.

Mike


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Skön att höra igen (som lite förband till kvällens högtider) :)
Det jag tänkte på att körerna (som är bra) kanske är lite för höga
Känslan är väl mest Julia
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Roffe H - Tror inte man kan lyssna för mycket på Beatles!  :)
Harmonica mike - Jag som tyckte jag fick till basen hyfsat... :wacko: :)
                        Försöker behålla den låga grundtonen och varierar spelet en oktav högre upp.
                        Testade lite olika varianter, men fastnade för denna....
                        Om jag ska spela annorlunda tror jag det får bli elbas!
                        Naturligtvis kan jag ändra även om den ligger på färdiga...  :)
Bockar och bugar för era synpunkter och kommentarer!
/Asti
Inga fel på basliret Peter,det är lite skumt mixat bara..Antar att det är midi,eller en ackebas..automatisera upp volymen på de ljusa delarna så blir det perfa..men du kanske vill ha det så här och det skall jag inte lägga mig i :)
På min elbas så var skillnaden mellan ljusa och mörka toner väldigt markant då jag köpte den men jag skruvade lite på mickarna och stränghöjden och fick till den rätt bra efter intonering då...
Mike
Det är midi, så jag kan ju öka på velocity på de "ljusare" tonerna! Hur gör man för att automatisera upp volymen?
Det lät bra i lurar, men i högtalare dominerar de lägre tonerna och de ljusa blir aningen "subtila"...
Ska försöka fixa det!
Tack för återkommande feedback!
/Asti

Oki.
På wave filer är det enkelt i cubase.Man trycker på R och går in på det spåret(en liten vinkelbock i nedre vänstra hörnet öppnar en ny värld) för volymen och ritar in den kurva eller höjer sänker volymen där man vill genom att klicka in små punkter som man kan dra i..Voila´- alla kompressorers moder :)
Kör du nåt annat så släng ut en specifik förfrågan i rätt tråd..Funktionen finns förmodligen i de flesta dawarna.

Mike
Tack för tipset! Nu är det ett midi-spår, men jag kan ju alltid "bounca" spåret och sedan göra som du beskriver.
Men jag börjar nog med att justera velocity för de "höga" tonerna och ser om det är tillräckligt.
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Clemens

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 003
    • Visa profil
Tycker denna var kanon! Snygga körer! bra lirat.. fan, riktigt bra Asi!  :D


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Skön att höra igen (som lite förband till kvällens högtider) :)
Det jag tänkte på att körerna (som är bra) kanske är lite för höga
Känslan är väl mest Julia
Jag kollade på Magical Mystery Tour igår och det är skrämmande vad dom kom undan
med bara för att det var Beatles! Filmen är ju pinsamt dålig, men vad står man inte ut med för
att än en gång få höra I am the walrus....
Den efterföljande konserten med Paul McCartney var oväntat bra tycker jag! Sköna låtar
och vilka musiker! Tror jag njöt mer av kompet än av Pauls sång.....
Ang denna låten så kanske jag ändå ska sänka körerna lite, det verkar vara majoritetens åsikt.
Har den ett uns av känslan i Lennons Julia, så är jag mer än nöjd!  :)
Tack för dina tankar!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Döm om min förvåning - jag tyckte faktiskt att filmen var rätt kul (har inte sett den tidigare)
en enkel form av det som MP utveklade till fantastiska nivåer
Sen kom dom ju inte undan. Det var massiv kritik från de flesta håll.
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Döm om min förvåning - jag tyckte faktiskt att filmen var rätt kul (har inte sett den tidigare)
en enkel form av det som MP utveklade till fantastiska nivåer
Sen kom dom ju inte undan. Det var massiv kritik från de flesta håll.
Jag har sett den tidigare, men blev förvånad över hur pinsamt dåligt jag tyckte den var nu!
Studentikosa skämt på riktigt låg nivå. Monty Python hade nog oftast en idé och t.o.m. ett manus..... ;)
Jo, jag minns att dom fick kritik, men det mesta förläts för musikens skull.
Jag tvivlar på att någon annan utan deras stjärnglans fått sponsorer att ställa upp på något sådant här.
Men dom kanske bekostade det själva....  :rolleyes:
Skit samma! Lite kan man stå ut med för att få höra några bra låtar.  :)
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad bjurte

  • Hare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 773
  • You can run,butYou cant hide
    • Visa profil
  • Soundcloud: bjurte
Döm om min förvåning - jag tyckte faktiskt att filmen var rätt kul (har inte sett den tidigare)
en enkel form av det som MP utveklade till fantastiska nivåer
Sen kom dom ju inte undan. Det var massiv kritik från de flesta håll.
Miljöpartiet?!  :huh: :rolleyes:
Tf. /gräsrot
Bjurte the artist formerly known as Uriah.
http://soundcloud.com/bjurte


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Tycker denna var kanon! Snygga körer! bra lirat.. fan, riktigt bra Asi!  :D
Tack för det! Uppskattas!
/Asi  :)
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad cykeln

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 795
  • När man är ute och cyklar känner man vinden
    • Visa profil
Döm om min förvåning - jag tyckte faktiskt att filmen var rätt kul (har inte sett den tidigare)
en enkel form av det som MP utveklade till fantastiska nivåer
Sen kom dom ju inte undan. Det var massiv kritik från de flesta håll.
Miljöpartiet?!  :huh: :rolleyes:
Tf. /gräsrot

Vad skulle miljöpartiet ha utvecklat till fantastiska nivåer  :huh: :rolleyes:
Jag menar även om man tittar till den ljusa sidan av livet  :D
Det här visas längst ner i alla mina inlägg - kommer du längre ner är du på djupt vatten


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Väldigt bra Asti!

Får lite Wings-vibbar av körerna här, jag gillar att de ligger och omringar din fagra stämma :rolleyes:
Vilket snyggt gitarrljud du har jämt, vet nog ingen på det här forumet som kan få fram den akustiska ljudbilden på det,  och den mick du använder sitter perfekt för din röst.

Jättebra jobbat!

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Väldigt bra Asti!
Får lite Wings-vibbar av körerna här, jag gillar att de ligger och omringar din fagra stämma :rolleyes:
Vilket snyggt gitarrljud du har jämt, vet nog ingen på det här forumet som kan få fram den akustiska ljudbilden på det,  och den mick du använder sitter perfekt för din röst.
Jättebra jobbat!
/Marre
Nu blev jag glad! Väldigt roligt att du gillar det här Marre!
Jag försökte ju fånga lite av körkänslan från 10cc och "I'm not in love", där kören fyller upp ljudbilden och liksom "omsluter" lead-sången....
Kommer inte på någon Wings-låt just nu med liknande kör, men du har nog bättre minne än jag!  :)
Jag använder samma mick för akustisk gitarr och sång, en Röde NT2A, som jag har varit relativt nöjd med, men är väl inne på att skaffa en lite bättre.
Tack så mycket för snälla ord, de värmer i höstrusket!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Tokai

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 139
    • Visa profil
Det är mest i börjar jag tycker att gitarren och elpianot inte riktigt lirar ihop. Kan man tänka sig ett annat halverat (i tempo) gitarrspel innan sången? Sen blir det ok. Det flyter på bra.
På 10cc´s tid var det betydligt jobbigare att lägga mastodontkören på I´m not in love. Idag är det ju ingen sport. Nåja, lite får man väl göra.
Låter mer Beatles nu än när jag lyssnade förra gången, speciellt nån låt med ett vibrerande elpiano - kommer inte på vilken (en Harrison låt?)
Men en äkta bra Asti låt.


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 631
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Det är mest i börjar jag tycker att gitarren och elpianot inte riktigt lirar ihop. Kan man tänka sig ett annat halverat (i tempo) gitarrspel innan sången? Sen blir det ok. Det flyter på bra.
På 10cc´s tid var det betydligt jobbigare att lägga mastodontkören på I´m not in love. Idag är det ju ingen sport. Nåja, lite får man väl göra.
Låter mer Beatles nu än när jag lyssnade förra gången, speciellt nån låt med ett vibrerande elpiano - kommer inte på vilken (en Harrison låt?)
Men en äkta bra Asti låt.
Håller med dig om pianot och gitarrerna i inledningen. Det blev inte så lyckat!
Det kanske räcker med en gitarr där som spelar lite mer återhållsamt...?
10cc tror jag mer laborerade med reverb och utdragna toner än många stämmor, men jag kan ha fel...
Harrison-låt - Blue Jay Way kanske....   B)
Tack för feedback! Roligt att du tycker den är bra!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad karl

  • tónleikari
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 138
    • Visa profil
Nice feel med schyssta harmisar och bra gitarrspel....skulle vilja höra dig ta i på sången nån gång...tror innerligheten når fram mer då...men visst laidback sång på denna funkar utan problem...
Allt gott / karl
Ny Cd "Wash Away The Past" free download at www.karlmusic.se