Sånt här är du ju riktigt bra på. Några småsaker kanske jag tänker på. trummorna är lite veka och torra. Kanske en loiten spark uppåt i ljudbilden ev liter mer rum eller kompressor. Sedan skulle jag nog säga att jag är nästan mest imponerad av pianospelet och basen som är riktigt bra. Att du kan spela gitarr visste jag ju redan. 
Kanske skulle gitarren låtit de andra instrumenten glänsa en stund också och inte spela med hela tiden så, att det blev lite mer luft i arrángemanget.
Bra konstruktiv kritik ang. trummorna där. Ska testa att rumma till dom lite.
Sedan är det extra kul och värmer speciellt mycket att just det andra än gitarren uppmärksammas trots att det inte är direkt framträdande spel där. Tack så mycket. Den här låten arrar jag nog inte om, men jag kanske tar själva sättningen och gör en egen möjligen.
Herregud va bra!!!! Jävligt fint gitarrlir =)
Hur har du lirat in gitarren? Ge mig dina gitarrskills?
Tackar tackar!!
Gitarren går genom följande kedja:
Kjaerhus Classic Compressor
JCM-förstärkarklonen (kanal 2) i Simulanalog Guitar suite. (Gratis VST)
Kjaerhus Classic delay
Stillwell Verbiage
Idel gratispluggar alltså.

Tycker det här var skitbra!
Är nog lite kinky som gillar sådana här utsvävningar... man kan väl lika väl jamma på sånt här som på den eviga bluesen...^^ Men en liten detalj bara... Missade du bassolot eller var Tal upptagen? Det är bara hem och öva igen... ;-D
Tack!
Jag har studioversionen som inspiration.

Tal skulle ändå tvätta håret sa hon.
Nämen bassolo. Varför inte. Kan faktiskt lägga något i slutet möjligen där gitarren är mer fills-artad.