Forum > Demolåtar

Bassel - Now that shes gone (nu med livebas)

<< < (4/9) > >>

mahan:
tjohoj!
Vet ju inte hur läget ligger till men alltid finns det rum för en blobb, och här kommer den:

Så nu har jag lagt mitt inlägg här. låtens ursprungliga verk e ju helt kolofenomenalt fint gjort så då e de ju dags att lägga in lite dittan ocj dattan och detta var ju min insats till förfrågan. :)

Och texten e ju en äkta godbit på äkta swimmelska! :D
ha de gott!

h.  johabn

Bass:

--- Citat från: mahan skrivet 04.10.2012, 07:26:00 ---tjohoj!
Vet ju inte hur läget ligger till men alltid finns det rum för en blobb, och här kommer den:

Så nu har jag lagt mitt inlägg här. låtens ursprungliga verk e ju helt kolofenomenalt fint gjort så då e de ju dags att lägga in lite dittan ocj dattan och detta var ju min insats till förfrågan. :)

Och texten e ju en äkta godbit på äkta swimmelska! :D
ha de gott!

Tjenare!
Riktigt roligt att fler känner att de vill yla till låten =D Hedrande på sitt sätt!  :D
h.  johabn

--- Slut citat ---

Bass:
Då har jag jobbat lite med sången.. men fan va svårt det va att få till mixen då helt plötsligt =)
Hur låter detta egentligen.. kan bara lyssna i lurar och iphone  <_<

Harmonica mike:
[quote aut

hor=Bass link=topic=31631.msg228289#msg228289 date=1349443400]
Då har jag jobbat lite med sången.. men fan va svårt det va att få till mixen då helt plötsligt =)
Hur låter detta egentligen.. kan bara lyssna i lurar och iphone  <_<

[/quote]

Oj,bra här Bass! Jag får Bryan Adams vibbarr,och det är ett gott betyg i min bok..Mixen låter bra i en 300:- lyssning från Phonehouse via mobilen.

Mike

Eddi:
Ja det är ju sånt här som gör att man börjar fundera på att ta upp knyppling istället :wub:
Superbra låt superbra arrat superbra sjunget glömde jag nåt superbra nu ja mixen - superbra - flytta genast till färdiga och ge oss mer :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion