Vet inte om jag ska lägga in trummor å lite hihats eller om jag ska låta den vara en avslappningslåt.
Lutar nog åt det sistnämnda för de är enklast... 
Återkommer imorgon igen men så länge iaf nån vill höra mer av den så ska jag försöka bygga vidare på den. 
Jag tror, med tanke på introt, att det enklaste för dig är att göra en snabb dänga av denna. Testa att inte göra det..försök bygga upp låten med lite olika faser...gladare, mörkare....ensamhet etc. Skäönstämning, även om jag känner igen slingan där innan basen börjar...undras om du inte gjrot något med den i förut tro ?
jag skulle dra ner blötheten på delayet i början, kanske lite reverb (stort rum, låg send) för att få lite ensam känsla på det hela.
Har du hunnit gjort nåt mer?
Hej hej, fick precis igång datorn (hårdiskstrul på 5 mån gammal dator, helt otroligt vilken kvalitet :/ )
Basen som e med i slutet ska bort, nått som hängde vid exporteringen bara. Men jag ska ta till mig era råd (DåligtGehörs oxå)
och testa exprimentera lite utifrån de förslag jag fått.
Kan vara möjligt en å annan återvunnen slinga smugit sig in oxå...ska faktiskt fortsätta lite nu. Så kommer åter efter helgen (reser bort) med en mer komplett version. Denna låt får bli ett projekt dels för att lära mig spela lite bättre piano/keyboard och även ett litet expriment...som nog kan sluta hur som helst

Skalan e C-dur så känns som man inte kan fingra på dom svarta tangenterna...utan att det låter märkligt. kanske begränsar lite..äh vad vet ja. Jag kör på bäst jag kan
Tack för lyssningar och kommentarerna
Visse
« Senast ändrad: 05.07.2007, 23:42:32 by DjViss »
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
myspace.com/djvissmusic