Jag fick för mig med att ge mig i kast med något (för mig) lite ovanligare och det här ramlade ut.
Tanken var att det skulle vara lite spännande och udda svängar - men är det nåt?
Alla inputs är bra - själv är jag bara förvirrad just nu. 
Kan nog bli bra men då tycker jag att det behövs ett tyngre guraljud och det behöver hända lite mer i låten efter ett tag
Gurano
Ja jag känner detsamma men vet inte vad men tack för tips om tyngre gura kan va nåt.
Tack för lyss o tyck Gurano

Spännande arr och harmoniföljder! Så jag tycker nog du uppfyller dina förhoppningar! 
Jag hör för mig sång i stil med Depeche Mode....
Vad är det som sprakar i högra kanalen? Är du för förvirrad för att kunna svara på det? 
Absolut är det nåt att bygga vidare på! Blir kul att följa fortsättningen på denna!
/Asti
Det känns inte för konstruerat då när det gäller harmoniföljderna - det motade mig lite - men nu har jag lyssnat några ggr och njo det kanske är rätt ballt? DM-sång - ja varför inte har aldrig testat det heller så... Det som sprakar är synten ljudet heter Rain Lakota och har tydligen spelats in i djungeln man hör grodorna också.
Tack för lyss o tyck Asti

Det här är bra att bygga på. Är ganska säker på att du kan hitta sångmelodi och text som passar till experimentet. Skönt att du inte spelar med säkra kort utan tar dig ut på heden där det blåser och är dimma.
Efter F# runt 100 sekunder skulle jag föredra att du fortsätter bygga vidare via Fm och vad du nu kommer på, istället för det som ligger efter F# vid den tidsangivelsen nu...
Depeche mode är en bra referens, en annan är (en tidig?) Bowie i Berlin, då han på nån platta har en hel del sökande låtar som är besläktade med den här...
Ok bra att du puffar för sökeriet. Efter F# går den runt igen ett varv men du kanske menar efter det andra F# där jag bara låter djungeln tala - ja det är väl där nånstans tankeluckan uppstår. Bowie har jag ju blivit beskylld för att låta som några ggr. Ska referenslyssna lite på Berlin då.
Tack för lyss o tyck MaxB

Regnar det på ett fönster till höger eller något? upphör ganska fort längre fram iaf för att sen komma tillbaka, roas så av ljudet att jag glömmer det andra o får börja om!!
Någon slags blandning av relax musik o något synth-depeach-aktigt? Skum o intressant blandning, jobba vidare, vill se något galet förslag till vocals på detta!
Jepp det regnar i djungel (se ovanför) Tänkte försöka köra med den här synten rakt igenom med en massa konstiga ljud det allra första låter som en gammal dörr öppnas. Galet på sång jo jag har testat men inte hittat det riktigt galna ännu så nu senast höjde jag låten till A för att se om det passar bättre (ej utlagt).
Tack för lyss o tyck Tiger

Sammanfattningsvis så har ingen hittills sågat jäms med så tack för det - får nog fortsätta fila lite då.