Det var ju riktigt kul att få en sån här respons!

Fidden och Mikke, man blir riktigt rörd av såna lovord.

Wernborg, jag tolkar komposition mera som arrangemang här: Ja, en spretgitarr hade nog faktiskt passat bättre än kazoo-solo. Fast mina gitarrsolon brukar inte bli så värst skojiga.
Hej coolt detta!
Mycket Herman and the Hermits (60-tal för dom som inte fattar). Allting låter som dom här b-artisterna som inte fixade att få till det lika bra som the Beatles eller the Kinks. Fanns massor av svenska popband på 60-talet som lät så här. Tro mig, jag var där.
Här är ljudkvaliteten så mycket bättre. Kanske de har låtit så här med med modern teknik?
Hihi, kul kommentar. Ja, eremiternas "No milk today" är ju en klassiker. Men undrar om det inte är titeln du får associationer av? Deras första singel hette ju "I'm into something good" .
Jo, visst fanns det många Beatles-wannabees på 60-talet i Sverige. Men även de som gjorde något eget, som Tages, Slamcreepers och Jackpots.
Jag har faktiskt inte med avsikt gjort en pastisch här, som Rutles eller Utopia. Men kul att höra att ni tycker det låter bra inspelningsmässigt och så. Och min egen sångröst har jag aldrig gillat egentligen, men det är också kul att få uppskattning för den.