Forum > Demolåtar

mahan - THE EMU SHIP

<< < (5/5)

Emulator:
SHIT!

:D

Aldrig hört erasure och ZZ-top spela ihop förut :lol:

Tackar som  ödmjukast för detta fantastiska alster! Och även om detta är gjort med glimten i ögat tycker jag helt klart du skall testa mer i denna genre för fanken, du kan det!!

Skitkul :D  Får väl kontra med nån Mahan the Man Song nångång :)

:lol:

mahan:

--- Citat från: equality skrivet 08.07.2007, 14:09:43 ---Grattis till emulator som fått en egen låt!  :P
Mysig gladpoprock och som alltid superkompetent och tajt när du håller trådarna. Verkar som du har en förmåga att få till en låt till frukost, lunch och middag. Avis!  :angry: :D
Bra att texten var med. Hade bara uppfattad enstaka ord annars. Tycker ändå mixen är helt ok.
Din spelglädje smittar av sig!  :D

--- Slut citat ---

Jodu EQ, sen brukar jag ännu göra en till kvällsmålet och en till nattvarden :P :D :lol:
Alltid kul att testa på nya greijer och med såna här kommentarer så känner jag hur inspirationen går på dubbla varv (120 rpm).

tackar för lyssning o inspirationssprutan! :)

h. JOhan

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 08.07.2007, 16:55:53 ---SHIT!

:D

Aldrig hört erasure och ZZ-top spela ihop förut :lol:

Tackar som  ödmjukast för detta fantastiska alster! Och även om detta är gjort med glimten i ögat tycker jag helt klart du skall testa mer i denna genre för fanken, du kan det!!

Skitkul :D  Får väl kontra med nån Mahan the Man Song nångång :)

:lol:

--- Slut citat ---

Hello Da Man!

Kul att det gillas, som jag sa nånstans tidigare så får man ju vem som helst att gilla vad som helst genom att dedikera låten åt personen. :D
Skall väl kolla up i "discopåsen" om där kunde finnas nåt till att svarva på.

Och naturligtvis väntar jag på kontring, självklart!! :D :lol:

tackar Emu för lyssning o värmande kommentar!

h.  Johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion