Forum > Demolåtar

SEVEN (Freddy och Emulator mosar ihop)

<< < (5/6) > >>

Jocke:
Kul och intressant! Fångar min uppmärksamhet direkt med oförutsägbarhet och snyggt sound! :) Inte ska ett så bra stycke bli bakgrundsbrus i någon TV-serie - det här står bra på egna ben! :)

Marruschkka:
Ja, nog bygger den upp förväntan på att nåt mer ska hända :D

Gillar tyngden, slamret, Emus röst är det väl mest här..bra, hans röst passar så fint till den här dramatiska genren.
Helskönt intro..och nu väntar jag på gitarrutsvävningar i första hand  här..kör järnet nu grabbar :P
Följer den här nu.

/Marre

Freddy:

--- Citat från: Bass skrivet 02.10.2012, 01:14:07 ---Dags att dra ihop ett band nu tycker jag ;)

--- Slut citat ---

Hehe, både jag och EMU har svårt att hinna med. Men det vore allt skoj :)

--- Citat från: Jocke skrivet 03.10.2012, 12:33:14 ---Kul och intressant! Fångar min uppmärksamhet direkt med oförutsägbarhet och snyggt sound! :) Inte ska ett så bra stycke bli bakgrundsbrus i någon TV-serie - det här står bra på egna ben! :)

--- Slut citat ---

Tack Jocke! Kul att du gillar!

--- Citat från: Marruschkka skrivet 03.10.2012, 18:36:14 ---Ja, nog bygger den upp förväntan på att nåt mer ska hända :D

Gillar tyngden, slamret, Emus röst är det väl mest här..bra, hans röst passar så fint till den här dramatiska genren.
Helskönt intro..och nu väntar jag på gitarrutsvävningar i första hand  här..kör järnet nu grabbar :P
Följer den här nu.

/Marre

--- Slut citat ---

Nice Marre, kul att du gillar! Mer gitarr blir det nog :) EMU kör rap på denna, jag sjunger övriga stämmor/sång. EMU har skrivit lyrik.

Rock on!

tigersoul:
Jag tänker omedelbart utan fördröjning på en TV serie, ser CSI folk plocka upp suspekta glasbitar o farliga biljakter ;)

Som en sådan låt, är den perfekt. Som något annat är den lite enformig i harmonierna för hela grejen känns som en upptakt till något?

spacetrucker:
Ja jävlar  :wub:

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion