Forum > Demolåtar

SEVEN (Freddy och Emulator mosar ihop)

<< < (4/6) > >>

Hellfog:
Grymt intro.

Bass:
Gryyyyyyymt snyggt!
Hade gärna haft musiken liiiiite närmare så man känner av trycket. Tror att detta skulle bli brutalt tungt och snyggt med en In the face mix =)

hogge:
Du gör faan allt för att slippa jobba med Hoggez pojkvasker...  :blink:
Men visst är detta bra.. Lite Qüeensrÿche över det, kan jag tycka.. Blir lite tradigt i längden, men som intro är det makalöst proffsigt.. Men det kräver något mer...

Freddy:

--- Citat från: Hellfog skrivet 30.09.2012, 22:12:40 ---Grymt intro.

--- Slut citat ---

Tack säger vi..

--- Citat från: Bass skrivet 30.09.2012, 23:56:47 ---Gryyyyyyymt snyggt!
Hade gärna haft musiken liiiiite närmare så man känner av trycket. Tror att detta skulle bli brutalt tungt och snyggt med en In the face mix =)

--- Slut citat ---

Kul att se dig här igen :) Kul att du gillar. Mixen kommer nog gå ett par.. antagligen alldeles för många varv innan det är helt klart!

--- Citat från: hogge skrivet 01.10.2012, 00:27:06 ---Du gör faan allt för att slippa jobba med Hoggez pojkvasker...  :blink:
Men visst är detta bra.. Lite Qüeensrÿche över det, kan jag tycka.. Blir lite tradigt i längden, men som intro är det makalöst proffsigt.. Men det kräver något mer...

--- Slut citat ---

Hehe, lite av tanken är nog att det ska bygga upp den där förväntan på att något ska hända, det kommer hända något med, förr eller senare, lovar :)

Bass:
Dags att dra ihop ett band nu tycker jag ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion