Forum > Demolåtar
SEVEN (Freddy och Emulator mosar ihop)
Emulator:
oj! Kul att du postade den här! Blir skitgrymt så småningom. Lite latte och lösvikt så är det i hamn :D
tack allihop för feedback så länge :D
Wernborg:
Chromeintro till en Freddylåt? :D
Nämen tungt och deppigt. Gött!! Melodin i avslutningen är grym och hade gärna hört mer av den. Kanske något rörigt när rapen/spoken word går samtidigt med sångslingor.
Gaah! Får inte hugga av mitt i ett gitarrsolo. Kaj Kindvallvarning på det.
Men fan Emu! Betyder detta projekt två års ytterligare försening på "Untitled"? :lol:
Freddy:
--- Citat från: Wernborg skrivet 23.09.2012, 09:33:43 ---Chromeintro till en Freddylåt? :D
Nämen tungt och deppigt. Gött!! Melodin i avslutningen är grym och hade gärna hört mer av den. Kanske något rörigt när rapen/spoken word går samtidigt med sångslingor.
Gaah! Får inte hugga av mitt i ett gitarrsolo. Kaj Kindvallvarning på det.
Men fan Emu! Betyder detta projekt två års ytterligare försening på "Untitled"? :lol:
--- Slut citat ---
Kul att du gillar och visst blir det lite chrome-feeling på vissa bitar, det är Tomas det :) Denna skickades som en lång låt och jag lekte lite över den.
Emu och jag pratade om att göra klart våra projekt/plattor innan vi gick vidare med detta, tror det fortfarande är planen. Så vi avvaktar nog tills chrome är klart skulle jag tro. Ingen stress :)
cykeln:
Jag upplever det nog mest som en emu/chrome-produktion
Mycket maskin, pålkransmos typ :D
Ljudmässigt väldigt snyggt
Låtmässigt kanske lite enahanda - men jag vet att det är ju de här långa styckena med små förändringar ni eftersträvar.
Hade gärna hört lite mer av det som kommer när gitarren drar igång!
Freddy:
--- Citat från: cykeln skrivet 23.09.2012, 20:53:47 ---Jag upplever det nog mest som en emu/chrome-produktion
Mycket maskin, pålkransmos typ :D
Ljudmässigt väldigt snyggt
Låtmässigt kanske lite enahanda - men jag vet att det är ju de här långa styckena med små förändringar ni eftersträvar.
Hade gärna hört lite mer av det som kommer när gitarren drar igång!
--- Slut citat ---
Japp, det är nog medvetet lite enahanda, vilket gör att det kommer bli lite befriande när låt 2 drar igång.
När drar gitarren igång då? :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida