Klart lyft i låten nu med ny sång med avsaknad av brus. Mycket skönt sjunget. Bra mix. Möjligen lite mer värme.
Bra att jobba vidare med låtar och utveckla dem. 
Tack, det kändes bra att lägga sång i den här tonarten

Så bra! Stämmorna smälter ihop väldigt bra! De mörkare tonerna från pianot är lite bumliga.
Kanske att sången och övrigt behöver lite mer samma ryp av rum? Nu ligger sången i en typ av rum och resten i ett annat.
Fasiken, stolt över mig själv att jag kommer med så mycket med typ "kritik" på en gång.
Men bortsett från teknikalite'er, så är det väldigt bra. Gillar texten, melodin, stämningen och sången! Som alltid har din musik en magisk förmåga att få lyssnaren att vilja sjunga med, att delta helt enkelt.
Som vanligt grymt bra jobb!
Vettiga synpunkter du kommer med här, ja melodin är underbar, lite mixerier kvar nu

Låter bra nu,kanske en uns mer diskant på sången.
Lite för mycket Reverb/predelay på Marre gentemot musikanterna är det oxo..
Jo, reverbet är för starkt, och det färgar oxå, men det fixar sej snart

Tack Bjurte.
Måste nog hålla med Bjurte att det är lite för mycket reverb/delay på Marres sång!
I övrigt mycket bra sång av Marre och ett sparsamt och finstämt arr! Snyggt!
Hoppas detta ger lite extra moraliskt stöd... 
/Asti
Jadå, ditt moraliska stöd är toppen, tack du

Bra kritik!
"Jag fattade inte!" 
Tack för lyssning Jocke, alla lyssningarna. Det glädjer mig. 
Ja... haha... det blev kanske lite tokigt det där... 
Det är en otroligt fin melodi som Marre förvaltar med den äran! 
Men... trots att jag hör att instrumenten spelar liksom in i varandras stämmor hänger det inte riktigt ihop i min skalle... Men den skallen är lite "skadad"
och det kan vara att jag haft radion på för mycket och inte kan hantera musik utan stark markering på 2 och 4 längre... Jag tycker att allt liksom är bra men får inte ihop det.
Det finns en historia om en Abba-låt som liksom inte heller "hängde ihop" och de hade bryderier om hur de skulle göra med den. Nästa gång de kom till studion för att ta tag i den upplevde de att allt "satt" som det skulle... Då hade Micke Tretow lagt koklocka från början till slut som liksom band ihop alla andra instrument och stämmor. Nu menar jag naturligtvis inte att DU ska lägga koklocka men kanske kanske saknas det något som "knyter ihop säcken"? En röd tråd liksom... (blå mikrofonkabel går säkert också bra!
)
En liten detalj som stör mig och liksom stoppar upp "flowet" är den tonen i cellospelet som kommer sist till slut (den är säkert med på fler ställen) som jag tycker kommer för tidigt och skulle vilja ha rakt i takten.
Jag gillar alltid dina kommentarer, uttömmande och konkreta. Jag tycker nog att det hänger ihop ändå, det hela...kanske man ska lyssna på den ett par ggr..som jag gjorde (äsch, ca 10 ggr då) så växer den sej stark, jag vet inte, men den sitter som gjuten hos mej nu

Tack för komplimang ang. sången, blev sååå glad!
Per: en dunderstark melodi som jag fått äran att sjunga på, inte jättelätt då det krävs legaton som kan göra det svårt att andas på rätt ställen. Men nu satt den nog

/Marre