Nya kommentarer,nice boys.
El bjurto:
Det glädjer oss att du diggade detta.Basen var det svåraste på den här,inte att lira utan att hitta ett lir som passade.
Lite statiskt på verserna,lite mer lekfullhet hade suttit där tycker jag.Får jag ett infall så testar jag lite jammaramma och klipper in det - huga

Roffe:
Tack,du har stor del i denna.Temat du lirar sitter som en smäck.Det fick bära låten sedan kryddade jag med lite sång,lät lite av saxeriet ligga under sången och jag tycker också att det blev helfräckt.Sticket var en ide jag fick först med lite quota lir,men jag skippade det och ylade lite text istället. Något vass sång på vissa ställen hör jag i denna lyssning,men det är nog bara en masterings fråga..Riktigt kul collab,och än en gång stort tack för att du ville vara med.
EDIT:Glömde skriva att jag lyssnade på "Moondance".Bra sväng i den men inga uppenbara plankningar.Däremot var det flöjt med och jag lirar det så man kanske skulle dra en räka nånstans..Fick däremot en aha upplevelse på basliret.Basisternas vägar är outgrundliga

vi får se om jag får inspiration för att göra nåt åt det.Fräckt hade varit om nån jazzbasist hade hakat på,misstänker ett megalyft för låten då..Men vi får hålla tillgodo med nuvarande så länge,och det funkar fint.
pxm:
Oj,det var fina ord - jag är mållös..Men väldigt glad

Digga på du bara..så här kan det gå,en bluesman möter en jazzkille - voila´

#########################
Jätte tack för kommentarerna boys.Nu blir det kul att åka ut till stugan över helgen,trots regntunga skyar.Vädret var bättre i Spanien

Mike