Forum > Färdiga produktioner
Asti, bjurte och Perowitch - Just another tale (utan smack)
HasseFX:
--- Citat från: Asti skrivet 10.09.2012, 18:10:57 ---HasseFX - Den första "Slowdive" sa mig inte så mycket, men den andra var inte så tokig!
Kanske anar jag lite mer nu vad du menade med "Shoegazigt". :)
--- Slut citat ---
Är ingen fan av genren i sig (för Indie-igt) men ideerna gillar jag - drömsk sång, ofta vackra harmonier och/eller modalt, mattor av (främst) gitarrer dränkta i stOra reverb :wub: :D
bjurte:
--- Citat från: Asti skrivet 11.09.2012, 19:28:51 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 11.09.2012, 11:46:31 ---Supersnyggt. Sången och kören är kanon... B) likaså gitarr fills och solo. Tycker kanske att gitarrsolot kunde vara lite starkare eller att kören sänks något, så solot kommer till sin rätt nu när det är så stilfullt. Så tycker jag, om det inte är någon särskild tanke bakom.
mvh Roffe H :)
--- Slut citat ---
Jag höjde gitarren och trummorna på slutet i senaste versionen, men det kanske inte var tillräckligt....?
Det finns ingen särskild tanke bakom, förutom att allt ska höras så bra som möjligt! :)
Kul att du gillar! Tack för din kommentar!
/Asti
--- Slut citat ---
Jag tycker Guran ligger bra som den gör,höjer man mer blir det lätt så att den ligger utanpå.. :huh:
hogge:
Den här kommenterade jag redan i somras - kom jag på nu - men när jag väl tryckte "POSTA" så funkade inte?? Är glad att den kom upp igen då jag glömt bort den..
Jättefin låt detta. Magisk röst från Asti, och klanderfritt lirat av alla inblandade.. MVG på hela projektet.. Wünderbaart som man säger..
Asti:
HasseFX - Kan hålla med, en del t.ex Pink Floyd har ju gjort suveräna låtar efter liknande koncept,
men annat kan bli segt....
bjurte - OK, tycker du så så får det bli så! :)
hogge - Tack, jättekul att höra!
Tack för era värmande och intressanta kommentarer!
/Asti
karl:
Nice feel....riktigt bra ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida