Forum > Färdiga produktioner

Asti, bjurte och Perowitch - Just another tale (utan smack)

<< < (4/9) > >>

Asti:
Alatar - Är tyvärr inte så hemma i Scorpions låtar, så det säger mig inte så mycket....
           Tror att den är svår att korta ner. Har själv haft funderingar på ett längre intro och även outo,
           och det skulle ju tvärtom göra låten längre.... :rolleyes:
HasseFX - Den första "Slowdive" sa mig inte så mycket, men den andra var inte så tokig!
              Kanske anar jag lite mer nu vad du menade med "Shoegazigt".  :)
mahan - Kul att du gillar! Du är välkommen att mastra denna också!  :)
            Ja, det är ett skönt och mycket passande gitarrsolo för låten, tycker jag!

Tack ska ni ha för intressanta tips och värmande omdömen!
/Asti

equality:
Detta blev fantastiskt bra!
Mycket smakfullt lagda trummor och elgitarrer.
Låter helt klart för radion och för världen.

Roffe H:
Supersnyggt. Sången och kören är kanon...  B) likaså gitarr fills och solo. Tycker kanske att gitarrsolot kunde vara lite starkare eller att kören sänks något, så solot kommer till sin rätt nu när det är så stilfullt. Så tycker jag, om det inte är någon särskild tanke bakom.

mvh Roffe H  :)

Asti:

--- Citat från: equality skrivet 10.09.2012, 21:48:41 ---Detta blev fantastiskt bra!
Mycket smakfullt lagda trummor och elgitarrer.
Låter helt klart för radion och för världen.

--- Slut citat ---

Tack Eq! Jag är jättenöjd själv!  :)
/Asti

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 11.09.2012, 11:46:31 ---Supersnyggt. Sången och kören är kanon...  B) likaså gitarr fills och solo. Tycker kanske att gitarrsolot kunde vara lite starkare eller att kören sänks något, så solot kommer till sin rätt nu när det är så stilfullt. Så tycker jag, om det inte är någon särskild tanke bakom.
mvh Roffe H  :)

--- Slut citat ---
Jag höjde gitarren och trummorna på slutet i senaste versionen, men det kanske inte var tillräckligt....?
Det finns ingen särskild tanke bakom, förutom att allt ska höras så bra som möjligt!  :)
Kul att du gillar! Tack för din kommentar!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion