Det här kan bli bra!
Lugna ner basen på verserna - inget pump
Separera kör och sång bättre på refrängen - och/eller kanske ta bort något - det är lite mycket på en gång där
Försök få mer "sväng" i refrängen - den stannar upp på något sätt - det kanske är trummorna?
Det var mina toffliga kanske förhastade förslag
Kul!
Ska verkligen fundera på basen, men egentligen tycker jag att den är bra

Ang sången så har jag sänkt körerna lite, nu kanske ni inte upplever det så krockande? - det blev nog bättre.
Vad förvånad jag blev när den kom igång.
Det här är nog inte riktigt en favorit (till), än iaf... det finns bra partier men de grötiga körpassagerna låter nästan som två låtar körda ovanpå varandra stundtals. Behövs mer tid vid mixerbordet där utan tvekan i mina öron iaf!
Solo partierna däremot låter du lika bra som vanligt o gillar låten o det lilla skimret du har i rösten på den här låten!
Favorit eller inte baseras kanske på olika smak? Men jag upplever inte alls det som grötiga passager, i mitt öra hör jag allt bra, men jag sänkte körerna lite så att det inte upplevs vara så påträngande med lead och kör på samma nivåer. Tack för att du gillar några partier i alla fall.
Tack för era tankar och synpunkter.
/Gurano
Sänkta körer:[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Gurano_Asti_YourDrivingMeWild.mp3[/mp3]