20 sec in och jag njuter!! FAN vilket bra arr! (får man svära i TV?)
För att komma med några små små kommentarer. Jag tycker nästan Astis vocals drunknar en liten aning när han sjunger själv, det kan enbart vara EQ måhända, och det låter nästan lite lite för torrt på röstspåret med allt som pågår bakom? Det sticker ut lite för mkt så att säga mot bakgrundens vift o flärd o det fastnar lite i öronen på vägen in. Var det där tydligt? Det jag är ute efter gör iaf Asti's vocals en aning kantiga, de skulle vara lite följsammare ljudmässigt. Men jag talar inte om några stora problem här

Asti du ska fan inte skämmas du är en av mina favoriter på forumet o jag har alltid sett upp till dig sedan jag kom hit så shut it!

men jag håller med: girlys vocals kan få vem som helst att känna sig lite i underläge!
Efter de mycket små klagomålen: fantastisk låt, en sådan där "den här vill jag spela, inte bara för att kolla den"!
o hey... TACK FÖR TEXTEN! Jag vill alltid läsa texten, jag kommenterar den sällan förvisso likt de flesta, men det är alltid bra att kunna läsa den när man lyssnar!
« Senast ändrad: 01.09.2012, 01:25:48 by tigersoul »
/ Kristian Tigersjäl - Singer/Songwriter - http://www.tigersoul.se