Kanske något högt saxlir,resten av "bandet" kommer lite i skymundan..Sen skulle kanske lite text göra sig fint,läckert med Maria men några textstrofer skulle lyfta det hela ett par meter till..Nu skrev jag efter att ha lyssnat i cirka 40 sek så det kanske kom text efter det 
Nåväl,snyggt jobbat så här långt - nu skall jag lyssna på resten.
Mike

Och jag som gillar att få göra en bipedibop-sång här..lite á la Astrid Gilberto, så tänkte jag när jag sjöng in, som ett komplement/ i samspel med saxen, ja så var tanken då. Mike, jag uppskattar alltid dina synpunkter men i det här fallet känns det ju bra som det är

Kanske det kommer nån text nån gång i framtiden, men har iaf ingen klar sådan. Tack för att du gillar oxå!
Jag håller med Mike.. Kompet ligger väldigt långt bak..
Ang. sången låter det skitbra så fort Maria öppnar spjällen lite,dom andra partierna blir lite för överkörda s.a.s...
Hoppas jag inte kört över hela alltet då

..jag bygger upp det hela..för att sen storma saxen mot slutet...haha..blev rätt snyggt ändå

Tack för att du gillar, sen får Roffe svara för sej själv!! Men vet ju att han kan tänka sej att höja upp bakgrundskompet, så det kan komma mera.
Älskar sån här soft musik-oxå

Tack oxå MaxB, förstår hur du tänker ändå!
/Marre
« Senast ändrad: 23.08.2012, 21:33:21 by Marruschkka »
https://soundcloud.com/tokstollan