Forum > Demolåtar

John Dandrea, Wernborg & equality - If I had it all - starkare trummor

<< < (2/8) > >>

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 07.08.2012, 22:04:09 ---Tack för bra och snabb feedback Asti! Skulle behöva trumhjälp på denna. Var lite osynk på sången från början, trodde jag hade klickat och dragit men får se över detta.
Ja, gitarrerna mal på lite för mycket säkert. Ska skruva mer.

--- Slut citat ---
Jag provar gärna att banka lite. Blir nog mer Sting-vals än vispdito med det jag kan erbjuda. Slickprodd?

equality:

--- Citat från: Wernborg skrivet 07.08.2012, 22:17:36 ---Jag provar gärna att banka lite. Blir nog mer Sting-vals än vispdito med det jag kan erbjuda. Slickprodd?

--- Slut citat ---

:wub: Stingvals är mycket bättre än träsk-d:o. Toppen W! Länkar ett en trumlös version via ett pm.

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 07.08.2012, 22:20:25 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 07.08.2012, 22:17:36 ---Jag provar gärna att banka lite. Blir nog mer Sting-vals än vispdito med det jag kan erbjuda. Slickprodd?

--- Slut citat ---

:wub: Stingvals är mycket bättre än träsk-d:o. Toppen W! Länkar ett en trumlös version via ett pm.

--- Slut citat ---
Bifoga bpm och klipp filen exakt på ettan så att jag enkelt kan redigera missarna jag ev. gör.  :wub:

equality:
Äh, du gör inga missar. Länk på väg.

91:an:
Tror inte jag hört låten förut men tycker det låter väldigt bra. Instrumenteringen blir som en porlande bäck - vackert! Saknar dock något taktfast som kontrast - är bas med? Jag har bara enkla högtalare i skärmen så det blir ingen botten i ljudet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion