Kontrollrummet

John Dandrea, Wernborg & equality - If I had it all - starkare trummor

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
LÅTNAMN: If I had it all
ARTIST/GRUPP: John Dandrea & equality
GENRE: popvals?
LÅTLÄNGD: 03:30
KOMPOSITÖR: eq & JD
PRODUCENT: eq
EV. MEDVERKANDE: yes! Wernborg på trummor, jazzgitarr och piano, John på sång
INSPELNINGSÅR: 2012
FORMAT: mp3

Nu är man fast i valsträsket. John, som satte text och sångmelodi på annan låt (Silence), hörde av sig och ville colabba lite igen. Han kikade runt bland flera dammsamlande mp3:or och fastnade för en som hette Visa. Haft den uppe här men kan inte länka till den då sökfunktionen är väck. Länkar till box.net: https://www.box.com/s/e24f9c59821625f5eb20Tyckte han gjorde en snygg sångmelodi till denna som bygger på en repetetiv, för att inte säga monoton gitarrslinga. Naturligtvis var Sonar-projektet sedan länge borta. Fick bli till att spela in instrumenten igen och  det blev ofrivilligt en lite annan "feeling". Försökte få till variation med en del avbrott och med etno-solot. Förmodligen blir det en ny sångtagning och i vanlig ordning mer varierade trummor.  Kanske för grötigt med pianot i nuvarande tappning och slutet abrupt?
Var det inte nån som skulle köpa en röjsåg? Behövs ingen här, såga på!

Wernis gjorde en akututryckning och livade upp denna ordentligt!

120808 fm: Upptightad!
120808em: John ville sjunga in en ny version, vilken nu är inmixad. Jag hör inte så stor skillnad. Passade på att lyfta upp W:s snygga gitarrsolo och en del andra fills som kom lite i skymundan i förra verren. Think I had it all nu! Nej, en verre till med starkare trumma!
« Senast ändrad: 16.08.2012, 01:16:22 by equality »
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
Här tänkte jag vara hjälpsam och hitta via google.se men hur kan man vara så dum att man döper en låt till "visa"  :wacko: :wacko:
I varenda inlägg från Equality (5180 träffar) finns: Visa profil   :lol:


Google-sökning: equality visa site:www.kontrollrummet.com/forum


Låten låter lugn och skön!
« Senast ändrad: 07.08.2012, 21:49:07 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Här tänkte jag vara hjälpsam och hitta via google.se men hur kan man vara så dum att man döper en låt till "visa"  :wacko: :wacko:
I varenda inlägg från Equality (5180 träffar) finns: Visa profil   :lol:


Google-sökning: equality visa site:www.kontrollrummet.com/forum


Låten låter lugn och skön!


 :D Kommer aldrig på något vettigt namn. Google trodde dessutom jag var en robot och ville ha att jag skulle ange tecken som de visar. Tack ändå, betydligt mer precis sökning än vad jag åstadkom. Tyckte den andra hade mer jazzig feel som jag saknar lite i denna. Ja, allt hänger väl på trummorna men pianot från förra versionen var alldeles för intensivt för en sjungen version.   
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Snyggt gitarrspel och bra sång! Fint ljud dessutom på speciellt gitarrerna och sången.
Tror att det är trummorna som känns lite stressiga....
Kanske du skulle hålla igen på visparna på 2:a och 3:e taktslaget...?
Ev även hålla igen på eller bara sänka gitarrerna en aning under sången.
I slutdelen tycker jag Johns frasering är aningen otajt mot 3-takten.
En fin låt som kommer att bli jättebra efter lite skruvande!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Tack för bra och snabb feedback Asti! Skulle behöva trumhjälp på denna. Var lite osynk på sången från början, trodde jag hade klickat och dragit men får se över detta.
Ja, gitarrerna mal på lite för mycket säkert. Ska skruva mer.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Tack för bra och snabb feedback Asti! Skulle behöva trumhjälp på denna. Var lite osynk på sången från början, trodde jag hade klickat och dragit men får se över detta.
Ja, gitarrerna mal på lite för mycket säkert. Ska skruva mer.
Jag provar gärna att banka lite. Blir nog mer Sting-vals än vispdito med det jag kan erbjuda. Slickprodd?


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Jag provar gärna att banka lite. Blir nog mer Sting-vals än vispdito med det jag kan erbjuda. Slickprodd?

 :wub: Stingvals är mycket bättre än träsk-d:o. Toppen W! Länkar ett en trumlös version via ett pm.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Jag provar gärna att banka lite. Blir nog mer Sting-vals än vispdito med det jag kan erbjuda. Slickprodd?

 :wub: Stingvals är mycket bättre än träsk-d:o. Toppen W! Länkar ett en trumlös version via ett pm.
Bifoga bpm och klipp filen exakt på ettan så att jag enkelt kan redigera missarna jag ev. gör.  :wub:


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Äh, du gör inga missar. Länk på väg.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad 91:an

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 914
    • Visa profil
Tror inte jag hört låten förut men tycker det låter väldigt bra. Instrumenteringen blir som en porlande bäck - vackert! Saknar dock något taktfast som kontrast - är bas med? Jag har bara enkla högtalare i skärmen så det blir ingen botten i ljudet.


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
91:an: Jag har med en tråkig trumma och en bas. Det vill inte svänga riktigt men hjälp på väg. Thnx.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Multiartisten Wernborg bidrar nu med jazzgitarr, pianolicks och inte minst trummor. Jag är helnöjd!  :)
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad pxm

  • Strängsnubblare.
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 3 166
  • Jag har målat av min Jazzmaster !!
    • Visa profil
    • johanpaxom
Sången påminner en ung Cat Stevens.  :) -vilket är bra!! Själva musiken, påminner inte om Cat men gillas skarpt, är skön att lyssna på och jag gillar kompet den akustiska guran. Bra komponerat och spelat !! Jag hörde inte första verren (vilket var synd..) men jag finner inte basen tråkig. Tycker att den gör sitt jobb bra . Wernis har skönt sound på sina toner och trummorna är "rätt"..
Ni har en bra  och mycket diggbar låt här som är spännande och intressant att lyssna på. Tog 2 lyssningar på en gång. :P
Shysst !!!

mvh
"French Rock is like english wine" (John Lennon)
https://www.facebook.com/groups/JazzTheoryForum/


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Nu funkar det bättre med ett mer återhållsamt trumspel!
Skulle i mitt tycke vara ännu smakfullare med vispar. Nu blir det lite hårt
ljud från virvelkaggen.
Snygga gitarr- och pianofills.
Känns något otajt ibland, t.ex ett trumslag vid 56-57 sek, men det måste vara
svårt att lägga på trummor i efterhand och få det helt tajt....
Bra jobbat!
/Asti
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Filerna ligger inte rätt. Olidligt otajt på vissa ställen när jag vet att det egentligen inte är det.  :)

I min slaskmix finns inte den otajtheten. Equality: testa att lyssna på trummorna mot metronomen enbart. Då ska det stämma. Sonar kanske har nån inställning att få ett spår att spelas något tidigare. Annars får manuellt dra tillbaka det något. Rejält inzoomat brukar sånt vara lättare.

Gitarren flyttas sedan motsvarande när trummorna är rätt.

Hoppas det funkar att få detta tajt, det var en kul låt att spela på.

Ibland i collab uppstår detta att filerna inte synkas perfekt. Riktigt skumt. Emulator och jag hade stora problem med det ett tag och vi fick helt enkelt lära oss hur många millisekunder våra filer skulle flyttas. Tack och lov stämmer våra burkar med varann numera.
« Senast ändrad: 08.08.2012, 12:03:04 by Wernborg »


Utloggad Jocke

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 4 408
    • Visa profil
"Gillar!"  :) Lågmäld och behaglig utan att bli långtråkig eller banal - bra gjort!
https://soundcloud.com/jockepocke-1


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Känns något otajt ibland, t.ex ett trumslag vid 56-57 sek, men det måste vara
svårt att lägga på trummor i efterhand och få det helt tajt....

Filerna ligger inte rätt.

NURÅ!?  :blink: Pianot hade jag lagt helt åt skogen men lät bra ändå i mina öron.  :mellow: Låter mer logiskt nu, tillrättalagt. Trummorna låg några hundradels sek sent.
Tack för era säkra öron.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Asti

  • Superior Drummel
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 632
  • Vart tog den där ölen vägen..?
    • Visa profil
  • Soundcloud: asti-cpg
Känns något otajt ibland, t.ex ett trumslag vid 56-57 sek, men det måste vara
svårt att lägga på trummor i efterhand och få det helt tajt....
Filerna ligger inte rätt.
NURÅ!?  :blink: Pianot hade jag lagt helt åt skogen men lät bra ändå i mina öron.  :mellow: Låter mer logiskt nu, tillrättalagt. Trummorna låg några hundradels sek sent.
Tack för era säkra öron.
Nu låter det förträffligt!  :)
Anm. Jag har öron med ganska låg latency, speciellt vad gäller trumljud, vilket jag är tacksam för.
Dessutom sprider sig ljud på ett förträffligt sätt tack vare förkalkningar i mellanöronen, som
jag samlat på mig genom åren. Dom är dessutom certifierade enligt ISO14000, samt k-märkta
av Vetlanda Stads Kultur- & Skytteförening. Denna information har jag inhämtat via hörsägen.
/Asti t.f. Öronmärkt Världskulturarv
Bättre en gitarr i handen än en infektion i foten


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Nu låter det förträffligt!  :)
Anm. Jag har öron med ganska låg latency, speciellt vad gäller trumljud, vilket jag är tacksam för.
Dessutom sprider sig ljud på ett förträffligt sätt tack vare förkalkningar i mellanöronen, som
jag samlat på mig genom åren. Dom är dessutom certifierade enligt ISO14000, samt k-märkta
av Vetlanda Stads Kultur- & Skytteförening. Denna information har jag inhämtat via hörsägen.
/Asti t.f. Öronmärkt Världskulturarv
:D (världskulturgarv) Låter betryggande på alla sätt.

Sången påminner en ung Cat Stevens.  :) -vilket är bra!! Själva musiken, påminner inte om Cat men gillas skarpt, är skön att lyssna på och jag gillar kompet den akustiska guran. Bra komponerat och spelat !! Jag hörde inte första verren (vilket var synd..) men jag finner inte basen tråkig. Tycker att den gör sitt jobb bra . Wernis har skönt sound på sina toner och trummorna är "rätt"..
Ni har en bra  och mycket diggbar låt här som är spännande och intressant att lyssna på. Tog 2 lyssningar på en gång. :P
Shysst !!!

mvh

Synd att du fick den otajta verren till livs. Nu är det bättre men väntar oroligt på "GK" från Wernis... Thnx pxm!

"Gillar!"  :) Lågmäld och behaglig utan att bli långtråkig eller banal - bra gjort!

Bra att den inte blev långtråkig. Har försökt motverka detta med pausar och "etnosolot" men Wernis golden fingers is da shit! Thnx Jocke!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Jäkligt snygg och väldigt slick. Tur att ni övergav idéerna om vispar och valde virvelslag istället. Vispar hade gjort låten mossig, nu känns den modern.
Pianodrillarna efter två minuter......hallå engelsmannen i det stora äpplet  :D. Snyggt stulet  :-)

Som en blandning av Chapter Two, John Mayer och Sting. Fioleriet gör att det blir ett stänk Dave Matthews Band också. Alltså top notch!!

Full pott av mig!

Micke


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Jäkligt snygg och väldigt slick. Tur att ni övergav idéerna om vispar och valde virvelslag istället. Vispar hade gjort låten mossig, nu känns den modern.
Pianodrillarna efter två minuter......hallå engelsmannen i det stora äpplet  :D. Snyggt stulet  :-)

Som en blandning av Chapter Two, John Mayer och Sting. Fioleriet gör att det blir ett stänk Dave Matthews Band också. Alltså top notch!!

Full pott av mig!

Micke

Kul Micke! Ja co-labs med er ungdomar  :) motverkar även gubbigheten i mina låtar.  Inser associationerna till kubb- och cane-gentlemannen i NY när du nämner det! Sopransax också hade väl varit för mycket...   
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Ver 4: John ville sjunga in igen. Lyfte upp W:s gura och en del smärre justeringar.
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Jo nu sitter trummorna på rätt plats. Jag tycker dom ska upp i volym, men är ju partisk iofs. Kan tillägga att myspysvolym på laptopen är inte det optimala för denna låt. Åtminstone inte när trummorna är på nuvarande volym. Mycket av spökslagen försvinner helt och det känns lite spretigt tempomässigt. John sjunger ju väldigt fritt rytmiskt, inget fel i det, men när sången är så högt mixad kan man missta musiken för otajt, vilket den inte är. (I onoggrann lyssning vill säga)

Det är väl en smaksak, men jag hade höjt trummorna en bit. Kanske för dynamikens skull också sovrat lite i akkespelet och kanske förenklat arret i nån del av låten för att det fräcka liret ytterligare skulle komma till sin rätt.

Jag är nöjd som det är, men det kan bli bättre.  :D


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Jo nu sitter trummorna på rätt plats. Jag tycker dom ska upp i volym, men är ju partisk iofs. Kan tillägga att myspysvolym på laptopen är inte det optimala för denna låt. Åtminstone inte när trummorna är på nuvarande volym. Mycket av spökslagen försvinner helt och det känns lite spretigt tempomässigt. John sjunger ju väldigt fritt rytmiskt, inget fel i det, men när sången är så högt mixad kan man missta musiken för otajt, vilket den inte är. (I onoggrann lyssning vill säga)

Det är väl en smaksak, men jag hade höjt trummorna en bit. Kanske för dynamikens skull också sovrat lite i akkespelet och kanske förenklat arret i nån del av låten för att det fräcka liret ytterligare skulle komma till sin rätt.

Jag är nöjd som det är, men det kan bli bättre.  :D

Bra tankar. Får väl köra lite automatisering på drumsen då de varierar i styrka ganska mycket beroende på var i låten man befinner sig. Hinner inte arra om nu men visst plocket blir lite påfrestande i längden. Trummorna kan jag höja på några minuter.  :)
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Marruschkka

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 677
  • Är det bra så är jag på!
    • Visa profil
Snyggt, det låter lite keltiskt, framförallt om sången, och den är f.ö så härligt vildsint (fri) utan att slita sej ur arret :)

Trummorna kunde höras mer kan jag tycka.

Medryckande men ändå soft :rolleyes:

Gillar skarpt, fint jobbat av er alla :D

/Marre
https://soundcloud.com/tokstollan


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Snyggt, det låter lite keltiskt, framförallt om sången, och den är f.ö så härligt vildsint (fri) utan att slita sej ur arret :)

Trummorna kunde höras mer kan jag tycka.

Medryckande men ändå soft :rolleyes:

Gillar skarpt, fint jobbat av er alla :D

/Marre

Kul Marre, tack! Trummorna starkare nu. Irländskt / keltiskt passar bra. Roligt med co-lab, verkligen!
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad spacetrucker

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 297
  • Anything too stupid to be said, is sung.
    • Visa profil
    • Kurpitsa
Tjo... jag halkar in här. Har inte hört de tidigare versionerna.
Stiligt... faller mig inte riktigt på läppen dock. Fick en liten flashback till 70-talet.

Hmm... det är nåt me denhär låten ja inte riktigt kan sätta fingret på men jag tror tamejfan den blir bättre var gång jag lyssnar på den.
Egentligen gillar jag den nog i alla fall ^_^

Space
Life is too short to remove USB safely


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg

Utloggad hogge

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 353
  • Family Guy!
    • Visa profil
Hinner inte läsa tidigare inlägg så risk för upprepning finns... Men...
Jösses EQ. Ditt gitarrspel upphör aldrig att imponera.. Otroligt vackert är detta. Inte bara gitarrspelet dock.. Låten är helt sagolik och.. OCH.. Vilken sångare Du hittat.. GRYM!!!! GRRRYYYMMMM....

Otroligt vacker 6 fantastisk låt är detta... Sparas ner och kommer att gå varm!!!
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Om man ska vara petig tror jag trummorna är några millisekunder sena fortfarande. Snyggt att du lyfte upp det lilla korta gitarrsolot.  :)


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Tjo... jag halkar in här. Har inte hört de tidigare versionerna.
Stiligt... faller mig inte riktigt på läppen dock. Fick en liten flashback till 70-talet.

Hmm... det är nåt me denhär låten ja inte riktigt kan sätta fingret på men jag tror tamejfan den blir bättre var gång jag lyssnar på den.
Egentligen gillar jag den nog i alla fall ^_^

Space

Kul att du vill kommentera äv om den inte faller riktigt dig i smaken. Jag är väl fastkedjad i 70-talet, bara att erkänna även om jag hade en synth en gång på en låt.
Kul att den satte klorna lite i dig ändå. Thnx!

Bra nivå på trummorna. :)
Är du nöjd är jag nöjd. Tyckte den fick mer drag nu också. John sjunger nog mer i 2/3 än 6/8 men känner att jag raskt hamnar på djupt här...

Hinner inte läsa tidigare inlägg så risk för upprepning finns... Men...
Jösses EQ. Ditt gitarrspel upphör aldrig att imponera.. Otroligt vackert är detta. Inte bara gitarrspelet dock.. Låten är helt sagolik och.. OCH.. Vilken sångare Du hittat.. GRYM!!!! GRRRYYYMMMM....

Otroligt vacker 6 fantastisk låt är detta... Sparas ner och kommer att gå varm!!!
Blir glad av dina kommentarer men äras den som äras bör. Utan John ingen låt ö h t, utan Wernis ingen guldkant på denna, i bästa fall en tung blykant, fast guld är ju tyngre men på rätt sätt. Trasslar väl in mig här också. Bäst att bara tacka så jättemycket!

Om man ska vara petig tror jag trummorna är några millisekunder sena fortfarande. Snyggt att du lyfte upp det lilla korta gitarrsolot.  :)

Då fick ändå slagen börja lite före åttondelarna, grafiskt sett alltså. Skickade ett PM. Gitarrsolot... :wub: 
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ja finns inget att tllägga känner jag fantastisk låt tillika komp arr och sång, har en aning om vem som gjort vad gissar jag och bättre går knappast.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad equality

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 390
    • Visa profil
    • SoundClick
Ja finns inget att tllägga känner jag fantastisk låt tillika komp arr och sång, har en aning om vem som gjort vad gissar jag och bättre går knappast.

Tackar särskilt! Är du hemma från Turkiet nu? Här har det varit starkt solsken och trettio grader varmt i en vecka nu (korsar fingrarna bakom ryggen).
'There's no money in poetry, but then there's no poetry in money either.' Robert Graves


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ja finns inget att tllägga känner jag fantastisk låt tillika komp arr och sång, har en aning om vem som gjort vad gissar jag och bättre går knappast.

Tackar särskilt! Är du hemma från Turkiet nu? Här har det varit starkt solsken och trettio grader varmt i en vecka nu (korsar fingrarna bakom ryggen).
Vi får dagliga rapporter från Svedala om ösregn åska snöblask och allmänt oväder. Det blir nog fint nästa vecka då vi har en solsemestr hemma - hoppas jag. Här är lite för varmt.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Tycker det låter bra på en snabblyssning. "Eq"-soundet lite utblandat med nåt annat.

Gillar trumpet"solot" som slutar vid 115 (eller vad är det?).

Lär väl återkomma :)
https://soundcloud.com/user7789882