Forum > Demolåtar
Clemens - Svensktoppen nästa? collab?
Clemens:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 07.08.2012, 21:45:25 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 07.08.2012, 21:40:06 ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 07.08.2012, 21:38:49 ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 07.08.2012, 21:37:09 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 07.08.2012, 21:27:48 ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 07.08.2012, 21:11:19 ---Ref-förslag?, jag vet inte om jag använt den i nån av mina egna.
Lekte mest:)
Den skulle vara kul att sjunga in den med ett mer rockigt arr.
--- Slut citat ---
Fan Markus, det blir till att sjunga på denna! :D, kul med tuffare röst till detta arr, tänkte inte på det :D om du pallar så kör på!
--- Slut citat ---
Jag är ju förkyld;)
Jag tror jag har nån typ av text. Just nu skulle ett rum där man kan "sjunga ut" i vara perfekt!
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
Låter bra hur som helst! Collab? :) /C
--- Slut citat ---
Ja, varför inte. Kan försöka:)
--- Slut citat ---
Topp! Hörs via Pm! :)
Clemens:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.08.2012, 21:37:06 ---Då jag började lyssna på Clemens tänkte jag på Susanne Alvengren och Tommy (inte Körberg utan...). Så tänkte jag på en bandlös bas.
Med Markus röst och lite slipande på sångtext än den i hamn.
--- Slut citat ---
ja, hade först Jan Johansen i baktankarna när jag gjorde denna, men Markus röst är klart grymmare! :D Tack för lyss! /C
Markus Broberg:
--- Citat från: Clemens skrivet 07.08.2012, 21:54:30 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 07.08.2012, 21:37:06 ---Då jag började lyssna på Clemens tänkte jag på Susanne Alvengren och Tommy (inte Körberg utan...). Så tänkte jag på en bandlös bas.
Med Markus röst och lite slipande på sångtext än den i hamn.
--- Slut citat ---
ja, hade först Jan Johansen i baktankarna när jag gjorde denna, men Markus röst är klart grymmare! :D Tack för lyss! /C
--- Slut citat ---
Haha, tack Clemens:P
equality:
--- Citat från: Clemens skrivet 07.08.2012, 21:54:30 ---
--- Slut citat ---
Suverän. Vilken intensitet! Blir bra det här.
tigersoul:
Hehe, här har vi pop deluxe verkligen. Känns som den påminner om alla möjliga låtar, jag kommer att tänka på soundtracken till topgun o den där "whereever you go, whatever you do" ;) men det är ju såhär den här genren ska vara, klockren, på med vocals! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida