Forum > Demolåtar
Clemens - Svensktoppen nästa? collab?
Clemens:
Låt som legat ett tag men borde bli klar. Svensk text behövs, tjej som sjunger, typ Sonja Aldén röst :D. Mycké körer i refrängen. Pianot spelar sångmelodin. Hookig reftext skulle sitta fint :) Någon som är sugen?
Lite halvmossigt arr men så får det bli...
Markus Broberg:
Ref-förslag?, jag vet inte om jag använt den i nån av mina egna.
Lekte mest:)
Den skulle vara kul att sjunga in den med ett mer rockigt arr.
equality:
Oj mäktigt! Verkligen wall of sound. Kan man få ljudet större än så här? Tror inte det. Tjusig låt också. Borde kunna flyga som en raket på svensktoppen. Tycker de etablerade artister som huserar där skulle nappa på denna!
Clemens:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 07.08.2012, 21:11:19 ---Ref-förslag?, jag vet inte om jag använt den i nån av mina egna.
Lekte mest:)
Den skulle vara kul att sjunga in den med ett mer rockigt arr.
--- Slut citat ---
Fan Markus, det blir till att sjunga på denna! :D, kul med tuffare röst till detta arr, tänkte inte på det :D om du pallar så kör på!
Clemens:
--- Citat från: equality skrivet 07.08.2012, 21:21:22 ---Oj mäktigt! Verkligen wall of sound. Kan man få ljudet större än så här? Tror inte det. Tjusig låt också. Borde kunna flyga som en raket på svensktoppen. Tycker de etablerade artister som huserar där skulle nappa på denna!
--- Slut citat ---
Markus blir nästa svensktopp fenomen! :D Helt galen ljudbild egentligen, tjock som en betongvägg :D Kul att du lyssnade! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida