Versen tyckte jag va lite trött, men det gör ju att reffen trycks upp mer då. Tycker du borde gå in på CPN stuket som du redan har fått lite smak av på reffen. Men som sagt slask slask å slask, lite sköna gura plock eller nått på versen så!!
Ähh, de e du som e trött, gå och lägg dig
Nämen allvarligt, det finns säkert saker man kan göra på versen, men jag kände att jag var tvungen att plocka ner den rätt rejält efter introts fulla ställ. Sen vet du ju att vi inte har samma inställning när det gäller sånt, du tar gärna ett ljud för mycket medan jag kanske tar ett för lite

Tycker nog att det påminner mer om Mew än om både CPN, Kent, Coldplay, Radiohead och vad som nu nämnts i tråden

Om det nu måste påminna om nåt. Men alla dessa grupper är ju fantastiska låtskrivare så jag känner mig hedrad att få bli omnämnd och jämförd med sådana celebra sällskap

Synthfiguren som startar låten ligger ju kvar genom hela låten och en plockgitarr över det skulle nog bli rörigt, dock så kanske man kunde dubba synthfiguren med en plockgura när versen kommer in eller helt enkelt byta ut synthen mot en plockgura. Vi får se vad som händer framöver när det blir en korea-låt av det.
Tack för lyssning och kommentarer!
Micke