Konceptmusik låter som om du håller på med en rockopera eller något - passar i alla fall till en sådan. Sköna harmonier som sagt och stämningen i låt 1 är fantastisk - om du vill ha en levande bas så skulle jag rekommendera att kontakta Djonas han har annonserat att han vill spela på sin nya 5-strängade - tror det skulle vara up-in-his-alley detta. Vad gäller sången så av det lilla man hörde tycker jag inte alls att du ska skämmas lät riktigt bra upp med leaden och ner med reverbet. Körstämmor lät bra nu kanske ska upp de också.
Det finns inget facit så vitt jag vet hur länge tubularbells ska få klinga ut innan resten kommer - funkar så här men experemintera lite så kanske du sätter en världsstandard 
Man kan bara lägga upp en låt egentligen per tråd men så länge det sammanlagda värdet ligger under 15Mb så är det ok om jag har förstått saken rätt.
Ser fram emot version 2 och 3 och 4 och............
Koncept musik,,,, kanske, jag gillar skivor med låtar som håller ihop å bildar ett sammanhang som tex elo's Ticket to the moon
Kanske jag ska ge sången en chans, trots allt e de lättare för jag vet ju själv hur jag vill ha den, om man bara kan leverera
Tubaluren kanske jag ska låta ringa lite längre i början?