Forum > Färdiga produktioner

Dj Viss - Allt Du Sa Till Mig

<< < (2/3) > >>

Dividend:
ALltså, speedyshare m fl såna tjänster gillar inte Kina, så kan inte ladda därifrån, och zip-filen är väl alternativet då.... Men hur stor är mp3an om du måste packa den???? :)

DjViss:

--- Citat från: Dividend skrivet 01.07.2007, 17:18:02 ---ALltså, speedyshare m fl såna tjänster gillar inte Kina, så kan inte ladda därifrån, och zip-filen är väl alternativet då.... Men hur stor är mp3an om du måste packa den???? :)

--- Slut citat ---

hehe, sitter du i Kina? Ball, men stackars dig som måste stå ut med kommunistbrandväggen :P
Den är lika stor zippad som mp3a, runt 5-6 meg, fast tror inte passagen.se uppskattar filändelsen .mp3 så d e bara därför.

Dividend:

--- Citat från: DjViss skrivet 01.07.2007, 17:40:24 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 01.07.2007, 17:18:02 ---ALltså, speedyshare m fl såna tjänster gillar inte Kina, så kan inte ladda därifrån, och zip-filen är väl alternativet då.... Men hur stor är mp3an om du måste packa den???? :)

--- Slut citat ---

hehe, sitter du i Kina? Ball, men stackars dig som måste stå ut med kommunistbrandväggen :P
Den är lika stor zippad som mp3a, runt 5-6 meg, fast tror inte passagen.se uppskattar filändelsen .mp3 så d e bara därför.

--- Slut citat ---

Ja, kom på det sen att det nog var därför..... Lyssnar nu.
Alltså låten är skön att lyssna på, rösterna stör lite, men är sympatiska. eh... Skall ha den rullande ett tag i listan!

Emulator:
lyssnar. Det mesta är snyggt, gott ös i trummor, lite irriterande klickljud i kaggen? Rösterna alldels för högt mixade.

snygga melodier! komemr bli mycket bra med lite röst på..lägga ut under samarbeten ?

Dividend:
Efter att ha lhaft den i listan ett tag nu (typ hela förmiddagen här och natten när jag sov) måste jag säga att jag gillar det mesta, man vänjer sig vid rösterna och håller med föregående talare om trummorna. "gott ös" ;) MEn inte om att nivån på rösterna bör sänkas, kanske lite för att inte skrämma nya lyssnare. Gör dock inte så att man inte hör vad som sägs. :)

Bra låt!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion