Forum > Färdiga produktioner

Dj Viss - Allt Du Sa Till Mig

<< < (3/3)

DjViss:
Emulator: Rösterna sänks lite inför en eventuell uppladdning till samarbetsmappen. De är för skräniga, men blir lätt att man höjer och höjer volymen under tiden man sitter med låten å då smiter sånna små grejer förbi. Kul att trummorna tycktes om, snaretrumman är en helt vanlig 707-snare, körd genom en drös effekter då :)

Dividend: Hehe, gött. Ibland orkar inte jag stänga av PCn å förstärkaren och då ligger mina lurar oxå på natten å spelar senaste mp3an i repeat..:) Ska se överklickljudet oxå.

Tack för feedback! Så mkt roligare å göra låtar när man iaf har några lyssnare :P

PoPWerK:
Ahhh hittade ett mästerverk till...

Låter mer Elegant machinery denna gång. Liten kul wav du lagt in här men en riktig syntig text hade suttit som  :ph34r: i Greta....
Faan vilket gott sound...faktist inget att prata om...ville dock att låten skulle tagit fart efter filternedgången...Den får bara inte vara slut nu !!!!

Mera, mera, mera  !!!!!

DjViss:

--- Citat från: PoPWerK skrivet 03.07.2007, 12:12:24 ---Ahhh hittade ett mästerverk till...

Låter mer Elegant machinery denna gång. Liten kul wav du lagt in här men en riktig syntig text hade suttit som  :ph34r: i Greta....
Faan vilket gott sound...faktist inget att prata om...ville dock att låten skulle tagit fart efter filternedgången...Den får bara inte vara slut nu !!!!

Mera, mera, mera  !!!!!

--- Slut citat ---

Popwerk, du gav mig nyss inspriation för en extended version med fullt ös efter filternedgången :) Synthig text vetefan hur jag får fram...å min taffliga sångröst till det sen. Vilken gräslig kombination :)

Får dricka några pilsner å göra ett försök...å vakna på onsdag med ångest över fyllepostade synth-demos. haha

Skön signatur förresten...:P

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion