Tycker också att det låter en hel del Yllet om Fibes. Väl-arrad/proddad radiopop. Bra melodier, lite melankoli men ändå hyffsat glatt för att många ska gilla det. Sommarmusik? Weeping Willows gjorde väl sån har svulstig pop redan på 90-talet, tycker dock Fibes har bättre sång än WW.
Asti: Får man fråga det omvända, vad är det som inte tilltalar? Detta är personligen ingen musik som jag går sådär våldsamt igång på eller skulle köpa ett album av, men nån enstaka låt kan lätt åka in på min Spotifylista.
Nazi-liknande figur? Hurså?
Troligen för att ni inte gillade den här typen av musik när ni var unga.
Det krävs rätt mycket för att lyssna och uppskatta ny musik.
Dom flesta har efter 25 en klar bild vad dom gillar och söker sällan vidare musikaliskt...
Vet inte om du har nåt belägg för resonemnaget, men det kanske stämmer på många vad vet jag

. Personligen har min nyfikenhet och uppskattning av andra musikstilar bara blivit större ju äldre jag blir.
Däremot så har det omvända hänt mig. Musik som jag tokdiggade när jag var 25 som jag knappt står ut med längre, som t.ex Jazz i alla former som jag idag tycker är ganska själlös och tråkig musik förutom några enstaka undantag (min helt personliga åsikt så motargument undanbedes

) Däremot är det kul musik att spela tillsammans i nån livekonstellation, men inte att lyssna till.