Forum > Demolåtar

TEMU feat Fransa: Leaving

<< < (5/7) > >>

Emulator:
äsch, en till missad tråd :(

Tack för lyssningen karl...kul att den träffar rätt!

Fredrik Karlsson:
Tycker detta är bra!

Det enda jag kan tycka skulle kunna ändras på är i så fall, sången upp och hjärtslagen ner!

Emulator:
oj missade :(

Tack för lyssning och omdömet :) Fransas ljudkort fjantar sig, så med den buggen fixad kan vi nog byta sångfilen och ta fram den mer.

:)

Dividend:

--- Citat från: Wernborg skrivet 10.07.2007, 13:07:13 ---fan en del har det bra. har 4.2 m2 till mitt förfogande. :-(

:-)

--- Slut citat ---

Undrar om jag ens har det, jag har den plats som datorn tar upp ju, eftersom jag inte använder instrument + stol och skärm. 2.2 m2? :)

david.roennlund:
Hejs,

Tror att jag måste lyssna många fler gånger för att komma på idéer... ==>==> IPOD....
men hörde ett par saker sådär direkt

typ 2:00 --> där finns liksom två vägar att gå.... enten så följer man med det nya beatet och bränner på ännu mer (emutrummor..... emupiano....hela paketet) , eller så gör man som du gjort , alltså bara gör en liten intensitetshöjning.
Man får lite känslan av att det är en ny låt, liksom på ett temaalbum -_-

Första gångerna jag lyssnade igenom låten nu, så tyckte jag att man borde ösa på mer... men desto mer jag lyssnar ju mer tycker jag att den rådande modellen är bra... kluven :unsure:

En väldigt fin och trevlig låt, fransa sjunger mycket fint och du ligger bakom med ett finstämt arr :wub:

Hoppas hennes ljudkort funkar bättre nu, så vi kan få en klar o fin inspelning!

Nej, det var allt för ikväll... men jag ska tänka mer  :) :)

//david

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion