Forum > Demolåtar

TEMU feat Fransa: Leaving

<< < (7/7)

Emulator:

--- Citat från: egghuvud skrivet 06.02.2008, 09:24:54 ---Jodå det är snyggt. Lite småsaker bara. Tycker sångljudet är lite dovt. Saknar brillians. Skulle behövas en exciter eller något. Det blir övertonsfattigt på något sätt.
Fransan sjunger mycket bra som vanligt. Tycker kanske att eftersom det låter så pass bra så får det inte förekomma några småmissar alls. Tycker att det fladdrar lite på en del av vibratona, speciellt de långt uthållna tonerna t e x bleeding vid 1.09. En verklig petitess, men eftersom rösten dominerar så så kan man inte låta bli att lyssna extra noga.  :)

Arret är inget att säga om tycker jag, det fungerar som det är.

--- Slut citat ---

:)  Det är tyvärr alldeles medvetet att det låter så "illa" om sången, alltså själva ljudet.  FRansas ljudkort uppfäörde sig riktigt illa ihop med hennes dators firewire, så det kom med spikar och knättar och högpitchade grejjor. Lät vidrigt. Sångljudet har jag brickshelf-kapat nån stans, minns inte vid vilken frekvens, annars blev det ine ens möjligt att lyssna.

En ny sångversion är på väg så småningom har jag fått reda på :)

Visst är det bra med sång man får leta fel i ? :D

Tack egghuvud för lyssning och kommentar!

--- Citat från: jay thomas skrivet 06.02.2008, 10:21:53 ---Grym!  :)

Håller med Egghuvud gällande rösten och att det är petitesser men ändå.

Fransas röst är så vacker här och så ligger det diskreta kompet där och bäddar in det hela, förbaskat snyggt.

--- Slut citat ---

JA just, se ovan om rösten :)

Tack för vänliga ord!

:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion