Forum > Demolåtar

Girly och Hagis - So you are leaving med ny 'ending' (2012-10-04)

<< < (16/19) > >>

MaxB:
Måste göra ett värdigt slut på låten!
En underbar slidegitarr som flödar, till exempel.

Girly:

--- Citat från: HasseFX skrivet 23.09.2012, 16:42:07 ---Ja ;)  - jag får intrycket att ni bara "lägger av", typ som på ett rep...  :unsure:

--- Slut citat ---
Hoppla... så pass... hmmm....  :huh:
Eller är det kanske precis så det ska vara... ser 'videon' framför mig *skratt*... vi får nog och smackar till sista tonen, lämnar allt och går därifrån... just nu känns det lite så då jag fullständigt lyssnat sönder mig på låten men... Hagis... help me! :blink:  ;)

--- Citat från: MaxB skrivet 23.09.2012, 16:56:29 ---Om man gör en riktigt bra låt däremot så önskar många ärliga musikvänner på kr att man ska göra det bättre och det är nog där landet ligger nu. 
Då kräver de andra plötsligt saker! På gott och ont.   :wub: och  :ph34r:

--- Slut citat ---
Skitjobbigt med krav  ;) :lol:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.09.2012, 18:07:54 ---Måste göra ett värdigt slut på låten!
En underbar slidegitarr som flödar, till exempel.

--- Slut citat ---
:D Inspirationen flödar i din del av landet hör jag... he, he... Tack för förslag...hmm... funderar...

--- Citat från: Jocke skrivet 24.09.2012, 15:57:05 ---Tycker precis som några andra att det här är mycket bra! :) I och med att begreppet "Radio ready" kom på tal funderar jag lite på hur man bäst når ut med en bra låt (om man nu vill det). Mycket bra stannar tyvärr här men "Yllet" la för en tid sedan upp en tråd om hur han marknadsförde sitt band. Kanske kan finnas något matnyttigt där?

--- Slut citat ---
Verkligen roligt att du tycker låten är bra  :) Tankarna snurrar kring just detta ämne. Tack för tipset Jocke, jag ska leta upp tråden och läsa den :D

HasseFX:

--- Citat från: Girly skrivet 24.09.2012, 23:03:41 ---Eller är det kanske precis så det ska vara... ser 'videon' framför mig *skratt*... vi får nog och smackar till sista tonen, lämnar allt och går därifrån...
--- Slut citat ---

t=2m00s   :rolleyes:

Girly:

--- Citat från: HasseFX skrivet 26.09.2012, 23:40:43 ---
--- Citat från: Girly skrivet 24.09.2012, 23:03:41 ---Eller är det kanske precis så det ska vara... ser 'videon' framför mig *skratt*... vi får nog och smackar till sista tonen, lämnar allt och går därifrån...
--- Slut citat ---

t=2m00s   :rolleyes:

--- Slut citat ---

:P :lol:
...ha, ha, ha...ja, ja... suck!  :rolleyes: vi håller på och kollar slutet lite (motvilligt låter jag mig släpas in i framtida nya endings av Hagis)  :D

MaxB:
Kom ihåg dubbla pukfillet! Låten är ingenting utan det!  B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion