Forum > Demolåtar
Girly och Hagis - So you are leaving med ny 'ending' (2012-10-04)
MaxB:
Taurisbasen är ett VST-instrument, så den är som vilken mjuvarusynt som helst - jag kan inte svara vettigt på om man lägger en sån som en insert...
Ja, det är gott!
Synd att jag kom in för sent med beställningen av - 'en dubblerad med pukor' och synd att den slutar som livet ibland. Låten skulle tillåtas att sluta mindre plötsligt.
Girly:
--- Citat från: Jocke skrivet 21.09.2012, 15:55:14 ---Ännu bättre denna lyssning! ;-)
--- Slut citat ---
Det är ju helt fantastiskt skoj att höra! :D
--- Citat från: HasseFX skrivet 21.09.2012, 20:15:19 ---
Nu jäklars!! :wub: Där satt den! Radio Ready!!!!
Men hur i Helgolandsbukten låter ni det där slutet vara kvar? :unsure: ;)
--- Slut citat ---
Har vi passerat målsnöret?! :D Jippie!!!
... är slutet verkligen så hemskt? :huh:
--- Citat från: Eddi skrivet 21.09.2012, 20:39:56 ---Javisst RADIOKLAR var ordet (trots det snöpliga slutet) och vilket otroligt vibrato du har Lena :wub:
--- Slut citat ---
Tack så jättemycket Eddi! :D
Hagis gjorde ett gott jobb med den *tumme upp*
--- Citat från: MaxB skrivet 21.09.2012, 21:23:24 ---Taurisbasen är ett VST-instrument, så den är som vilken mjuvarusynt som helst - jag kan inte svara vettigt på om man lägger en sån som en insert...
Ja, det är gott!
Synd att jag kom in för sent med beställningen av - 'en dubblerad med pukor' och synd att den slutar som livet ibland. Låten skulle tillåtas att sluta mindre plötsligt.
--- Slut citat ---
Ja, den beställningen kom allt in lite för sent ;) he, he... det där slutet... kan jag ju inte va utan liksom :P ;)
HasseFX:
--- Citat från: Girly skrivet 23.09.2012, 13:46:06 ---
--- Citat från: HasseFX skrivet 21.09.2012, 20:15:19 ---
Nu jäklars!! :wub: Där satt den! Radio Ready!!!!
Men hur i Helgolandsbukten låter ni det där slutet vara kvar? :unsure: ;)
--- Slut citat ---
Har vi passerat målsnöret?! :D Jippie!!!
... är slutet verkligen så hemskt? :huh:
--- Slut citat ---
Ja ;) - jag får intrycket att ni bara "lägger av", typ som på ett rep... :unsure:
MaxB:
Ja, i ärlighetens namn, kan man göra såna slut när man vill. Om man gör en riktigt bra låt däremot så önskar många ärliga musikvänner på kr att man ska göra det bättre och det är nog där landet ligger nu.
Då kräver de andra plötsligt saker! På gott och ont. :wub: och :ph34r:
I slutändan bestämmer ändå du/ni vad ni vill göra med låten. :unsure:
Jocke:
Tycker precis som några andra att det här är mycket bra! :) I och med att begreppet "Radio ready" kom på tal funderar jag lite på hur man bäst når ut med en bra låt (om man nu vill det). Mycket bra stannar tyvärr här men "Yllet" la för en tid sedan upp en tråd om hur han marknadsförde sitt band. Kanske kan finnas något matnyttigt där?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida