Forum > Demolåtar

Girly och Hagis - So you are leaving med ny 'ending' (2012-10-04)

<< < (6/19) > >>

MaxB:
Fel ordval i sammanhanget men det är lite myspys att lyssna på det. Slutet är för plötsligt. Låten är värd något bättre.

tigersoul:
Det blev riktigt snyggt, men håller fortf med de övriga, slutet snappar iväg från låtens totalintryck. Slutet känns som ett avbrott på en halvfärdig demo eller dyl, annars är låten riktigt bra i den här versionen o din röst är som den av änglar! underbart!

Jocke:
Tyckte mycket om denna och den växer med denna lyssning! :) Tycker nog jag kan fatta symboliken med det abrupta slutet...

Edit. 11:50
Lyssnade igen (och igen...) Känner att det kanske behövs något som ruskar om en här...? Tycker nog att det är lite för "enkla" trumfills och tänker Phil Collins...^^

tigersoul:

--- Citat från: Jocke skrivet 05.09.2012, 12:44:24 ---Tyckte mycket om denna och den växer med denna lyssning! :) Tycker nog jag kan fatta symboliken med det abrupta slutet...

Edit. 11:50
Lyssnade igen (och igen...) Känner att det kanske behövs något som ruskar om en här...? Tycker nog att det är lite för "enkla" trumfills och tänker Phil Collins...^^

--- Slut citat ---

Jag instämmer fullt i symboliken, o hade kunnat gjort något liknande själv. Men det är lättare att vara mer produktionsinriktad som åskådare ;)

bjurte:
Tycker Hagis insatser här tvättar bort alla frågetecken,hatten av...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion