Virveltrumman fortfarande långt åt vänster. Har du nån preset på trummorna. stereobreddare kanske? Nånting lägger virveln där du inte vill ha den. För om den står helt åt höger borde den inte komma till vänster om mitten, eller hur?
Kanske är inte akustiska gitarrens E-kvint ostämd? Hör inte kompgitarren så mycket nu och ingen annan har påpekat det så...
Stabilare renare mix nu. Skönt att höra din röst så tydligt utan draperier, eko, reverb och annats krafs, som kan dölja en röst. Det är bra så här! Kommer faktiskt att tänka på John Holm också.
Bättre slut!
Jag har endast EQ:at lite på trummorna inget annat och visst är det en gåta. Om jag nu ville ha haft virveln enbart i höger så är det alltså en omöjlighet med EZ Vintage och brushes.
Du har ju tjatat om e-strängens kvint som innebär ett h nes-pas? Som inte ens finns med i låten (jo vid ett G förstås) eftersom det är C-dur där en 7:a skule ge ett svenskt b vilket inte heller finns med så det är väl därför jag inte riktigt har fattat vad du menat men jag kan säga så mycket att guran är stämd. Jag hade en synt med som gav lite orena klanger tidigare måste ha varit den du har hört.
På sången har jag lite EQ, Verbiage och lite komprisson i alla fall.
John Holm han med Monia? Han har ljusare stämma än jag

Tack för återkommande tyck trots att det inte riktigt var din musik

Låter bättre nu tycker jag! Sången är bra.
Vore kul att höra en kör i refrängen som sjunger "Dansa i mörker, dansa-a"! 
Elgitarren är åt det hållet jag menade, men kunde gärna brodera ut lite mer.
Skulle också vilja ha lite variation på elorgeln, kanske något i stil med den på Dylans "Positively 4th street"...
/Asti t.f. Dansör
Det vore jättekul med en bra kör tycker jag med men jag klarar inte av det till denna i alla fall. Jo jag lyssnade på Hemma och jag håller med borde kanske finnas lite mer gitarr men det finns inte så många osjungna partier i denna. Variation på el-orgeln beställd okido vore nog bra tack för referensen. Stort tack för bra tyck Peter

Vore kul att höra en kör i refrängen som sjunger "Dansa i mörker, dansa-a"!
Nyfiken om du kan utveckla det där? Sjunga unisont med Eddis lead eller "en svans efter"
Eddi spelar du i C men några cent ovanför C eller ligger vårt piano lite lågt stämt kanske?
Jag tror du får fråga om Karl kan komma förbi dig och orkestrera ditt piano lite - här är det 440 som gäller