Forum > Demolåtar
Eddi - Dansa i mörker ft Roffe på SAX
Eddi:
Nu har Roffe H lagt en saxofon (eller två?) på denna vilket passar mycket bättre än tidigare taffliga gitarrmellanspel. Dessutom har jag höjt lite trummor och lagt e andrastämma på reffen.
Tyck gärna till om allt.
Gurano:
1976 och fetmycket nationalteatern. K ul. Partiet mln82-87 är inte så kul
Gurano
Asti:
Håller med om att det låter rätt mycket 70-tal och progg om det här!
Kul låt och bra text! Lite ojämna nivåer på sången.
En snirklande elgitarr a la Hoola Bandoolas "Hemmet" skulle nog komplettera bra.
I refrängen kanske en eller ett par stämmor kunde förstärka....?
/Asti t.f. Proggare
MaxB:
Tycker du ska stämma ner E-kvinten på akustiska gitarren som är med hela tiden! :lol:
Eddi:
--- Citat från: Gurano skrivet 13.07.2012, 18:51:40 ---1976 och fetmycket nationalteatern. K ul. Partiet mln82-87 är inte så kul
Gurano
--- Slut citat ---
Kul att du gillar partiet 82-87 är nu fyllt med en lättsam gura. Tack för tyck Göran :D
--- Citat från: Asti skrivet 13.07.2012, 19:07:13 ---Håller med om att det låter rätt mycket 70-tal och progg om det här!
Kul låt och bra text! Lite ojämna nivåer på sången.
En snirklande elgitarr a la Hoola Bandoolas "Hemmet" skulle nog komplettera bra.
I refrängen kanske en eller ett par stämmor kunde förstärka....?
/Asti t.f. Proggare
--- Slut citat ---
Tack för tips har nu lagt en "körstämma" på refrängen men men jaja.... Vore bra om du kunde vara lite mer konkret om dissen på nivåerna så att jag fattar. Snirklande elgura tillagd i alla fall. Tack för tyck Peter :D
--- Citat från: MaxB skrivet 13.07.2012, 20:38:01 ---Tycker du ska stämma ner E-kvinten på akustiska gitarren som är med hela tiden! :lol:
--- Slut citat ---
Men jag lovar gitarren ÄR stämd men gav sjutton i fingerliret då det inte lät så bra. Tack för tyck Maxen :D
Ny verre uppe för sågning
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida