Kontrollrummet

mahan - SUMMER MINDS

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
LÅTNAMN: Summer Minds
ARTIST/GRUPP: Mahan One Man Band
GENRE: Pop/Rock
LÅTLÄNGD: 3:47
KOMPOSITÖR: Mahan
TEXT: Mahan
PRODUCENT: Mahan
EV. MEDVERKANDE: No Body
INSPELNINGSÅR: 2012
FORMAT: mp3

Satt i sommarstudion några timmar, uselt väder som styrde görandet. Trots allt blev det en ganska glättig låt så om nån vågar sig på en lyssningoch kommentering så blir jag väldigt glad. Vet ju att jag borde vara mer aktiv såsom förr med kommentering men .... skall försöka bättra mig! Ha det gött allihopa!

[mp3=200,20,0,left]http://k004.kiwi6.com/hotlink/wvae2kdr3r/summerminds.mp3[/mp3]
Hoppas länken funkar...

H.  Obbnäsguuben! :)
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Wernborg

  • Administrator
  • Johnny Cash
  • *******
    • Antal inlägg: 8 449
  • Moderator
    • Visa profil
  • Soundcloud: Wernborg
Kiwi funkar inte i iPhone.

Edit: eller jo. Nu gick det på tredje försöket. Stabilt?  :rolleyes:  lyssnar sen...
« Senast ändrad: 08.07.2012, 09:14:51 by Wernborg »


Utloggad Dividend

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 10 256
  • Den som noterar musik, använder inte gitarr!
    • Visa profil
Blir mäkta glad av det här Mahan!

SKitbra ju!! Har inte så mycket konstruktivt att skriva, men jag diggar fullt ut!! En av dina bästa! (Utan överdrift.)

Jag blir glad av det här!
https://soundcloud.com/user7789882


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 249
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Hallå där. Ja det var betydligt enklare att gjädja sig åt din calypsolåt än åt vädret därute :D
Bra ljud på allt men om det regnar mer någon dag så föreslår jag en liten översyn av synken i den första sångkörsdelen (alltså där det är ord) i övrigt lät det bra synkat tycker jag.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad jugas

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 200
    • Visa profil
Lite "walking on sunshine" vibbar på denna stänkare :) ..nästan odrägligt positiv musik för en gammal ärkemelankoliker som mig ;)
Om temat för KR-festivalen någon gång skulle bli 'sommarhit' så har du ditt bidrag och tänkbar vinnarkandidat (i hård konkurrens med Max B:s Midsommarska) färdig... i synnerhet om du lyder Eddis råd om kören på första vers som nog var otajmad i överkant - t.o.m. för mig, som själv brukar dra på mig just den sortens kritik hehehe...
Gött mos..!!


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Kiwi funkar inte i iPhone.
Edit: eller jo. Nu gick det på tredje försöket. Stabilt?  :rolleyes:  lyssnar sen...
Stabilt då, några sega whiskin hade lagt sig till ro så inte helt stabilt! :D
Kul att du lyssnade, takk o båkk!

Blir mäkta glad av det här Mahan!
SKitbra ju!! Har inte så mycket konstruktivt att skriva, men jag diggar fullt ut!! En av dina bästa! (Utan överdrift.)
Jag blir glad av det här!
Tjou Per!
O jag blir ännu gladare när du blir glad och det är inte heller yberdrift! :D
Tack för lyzzning o kommentar!

Hallå där. Ja det var betydligt enklare att gjädja sig åt din calypsolåt än åt vädret därute :D
Bra ljud på allt men om det regnar mer någon dag så föreslår jag en liten översyn av synken i den första sångkörsdelen (alltså där det är ord) i övrigt lät det bra synkat tycker jag.

Eddi!
Jovarsdå, som hörs så var det aningen för lite eler för mykky whisky på gång, men ska ta in kören och ta en allvarlig diskussion om hur illa det är att blanda alkohål med musik... kan ju bli musikhål herregud! :lol:
Naemen, allvarligt så sitter din kommentar bra, med tanke på att inga riktiga ord fanns till förfogande.
Takkar för lyssning o kommentar!

Lite "walking on sunshine" vibbar på denna stänkare :) ..nästan odrägligt positiv musik för en gammal ärkemelankoliker som mig ;)
Om temat för KR-festivalen någon gång skulle bli 'sommarhit' så har du ditt bidrag och tänkbar vinnarkandidat (i hård konkurrens med Max B:s Midsommarska) färdig... i synnerhet om du lyder Eddis råd om kören på första vers som nog var otajmad i överkant - t.o.m. för mig, som själv brukar dra på mig just den sortens kritik hehehe...
Gött mos..!!
Stort tack Jugas!
Kul att det gillas, sommarstudion har lyckats med att väcka mina musialiska rötter och med lite mer tonbevattninfg ska väl musiksvarven komma igång! :D


TACK ALLIHOPPA FÖR LYSSNINGARNA, VEM VET... KANSKE DET KOMMER MERA! :)

h.   johan

---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............