Forum > Färdiga produktioner
mahan - Sometimes
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.07.2007, 03:04:26 ---jodå, men min är så slö :(
Standardlåt på något sätt som egentligen inte tilltalar mig specellt mycket när de är så snäll. tycker lätt det blir lite långtråkigt då.
Detta blir lite dansband som försöker tuffa till sig ;) Skulle gärna se att du hade lite råare gitarrljud, och lite mer attityd i sången. Då skulle det passa lite bättre till det JAG gillar, och som du gjort i den förra grejjen jag hörde.
Detta är kanske något av det mest FELFRIA du gjort, men inte det bästa, om du förstår vad jag menar.
Gitarrsolot känns riktigt rutinerat, kompet sitter som berg.
MEn mer finsk sisu bara så blir det kalas!
--- Slut citat ---
Nå PERKELE!
Får väl göra en Emu-version :lol: :D
Lite mera rålök o vitpeppar, näemen jag gillar åxå denna lite softare musik, har ju min dansbandstämpel i pannan men skäms inte för det. Men kul att den tekniskt funkar och är "felfri", förstår nog vad du menar.
Och om du ber riktigt snällt kan jag tom överraska med en countryrock :D
TAkkar för lyssningen!
h. JOhan
Emulator:
gott, budskapet gick hem: bra utförande men i snällaste laget för mig :)
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 01.07.2007, 03:18:39 ---gott, budskapet gick hem: bra utförande men i snällaste laget för mig :)
--- Slut citat ---
Message recieved :D
Dividend:
En snabb lyssning har jag ägnat den här. Tycker det är ganska sympatisk låt på alla sätt och vis. Kören (eller vad är det för två gubbar?? Låter som två) är ju jättekul...
Jag måste bara ge dig en 5:a här.. Och sen gitarrsolo också! (Tänkte precis skriva, nä 4:a för det låter lite dansband om det)
Väl jobbat :)
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 04.07.2007, 12:47:15 ---En snabb lyssning har jag ägnat den här. Tycker det är ganska sympatisk låt på alla sätt och vis. Kören (eller vad är det för två gubbar?? Låter som två) är ju jättekul...
Jag måste bara ge dig en 5:a här.. Och sen gitarrsolo också! (Tänkte precis skriva, nä 4:a för det låter lite dansband om det)
Väl jobbat :)
--- Slut citat ---
Tackar Per!
Det är nog jag själv som agerar kör, och sköter allt annat åxå, ganska stolt när jag har börjat våga spela egna gitarrsoolon åxå. Denna låt e nog kanske min favorit bland egna låter alltså :D
tack tyckning o för kommentar :)
h. JOhan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida