Forum > Färdiga produktioner
Åsa & equality - Sommarsol - ommixad igen och igen
equality:
hogge: Stort tack till dig för alla vänliga ord!
Jocke: Jo texten är nog lite skum. Förutom "mobiltelefon" var den ju tänkt att sjungas av en mansperson och "hon" kanske skulle varit "han" men det funkar väl ändå.
Stråkarna ville jag ha lte glidande men är väl alltför hemmablind nu för att uppfatta några konstigheter. Thnx Jocke!
Tokai: Olle Adolphson...oj, man tackar. Trubbel är ju en milstolpe i svensk vishistoria (om det nu är en visa?). Åsa sång blev ett lyft. Thnx igen!
Marre: Hann inte svara innan midsommar. Hoppas din var bra. Vi hade fasen inte en regndroppe på själva midsommarafton och kunde sitta ute.
TAck för all feedback som gav råg i ryggen! Må solen lysa på er!
Eddi:
Japp nu har vi den ultimata sommarvisan här omarbetad och allt så var är solen :lol:
Jag har inget att klaga på varken ljud eller låtmässigt kanske att stråkarna skulle på komma in lite tidigare men det är ju en smaksak - du hänger lite på hornen några ggr istället för att byta ton men återigen en smaksak - låten är suverän i sin utformning nu.
pxm:
En suverän låt, tror att det är den andra jag hör av av dig, equality, och jag gissar att dina andra alster håller samma höga kvalitet. Skall lyssna litet mer på dina alster ikväll..
Åsa´s sånginsats här är helt i klass och kvalitet med låten och det är en vacker visa ni framför här. Ni är vassa..
Tack för bra musik..
mvh
Åsa:
Hej! Härligt att höra denna sommarvisa igen! Den har några år på nacken men den står sig himla bra än tycker jag ;) NU är låten helt hemma tycker jag, jag hade ju några smågrejer där förut då det begav sig men nu känns den så lugn och fin, vackert!
Sommarkram & ses i Arvika den 19:e!
/Åsa
equality:
Eddi: Stavade inte du med liten första bokstav? Kul att det funkar i nuvarande arr. Man kan fila i all oändlighet. Får nog släppa denna ny efter fyra år... :o :wacko: :rolleyes: Tnx E!
pxm: Hög kvalitet vet jag inte. Denna är ju ganska genomarbetad till skillnad mot mycket annat jag har lagt upp här. Kul att den gillas. Tack pxm!
Åsa: Kul att du hittade den. Hade ju påmint dig annars. Jo jag minns att du nämnde om det långa introt så jag lade det i slutet i stället. Skulle ju vilja testa med L A Score Strings men nu får det väl vara bra. Hoppas kunna höra er den 19:e. Take care och lycka till med turnen!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida