Fy bubblan vad dålig feedbackare jag har varit märker jag. Nu har jag mixat ihop hela låten men jag tänkte det var bäst att dra den en gång på KR innan jag förstör den med sång. Funkar mixen, liret, saknas nåt? Ja förutom en sån bisak som text hm.... Alltså ny mix för sågning i topp-posten.
Tjou Eddi!
Gamla goda ackordföljen kan ju inte va fel, panga på med en synth melodi så får du säkert sångare på långa led. Mixen lite bumlig, skär av basen allt under 80 hz så klarnar låten upp. 
h. johan
Jag har läst och jag har skurit och även ändrat den syntiga basen till en annan inte så fjösig bas. Tack för tyck Johan

Hör inga uppenbara stölder men som någon sa man kan ju inte riktigt stjäla en ackordföljd, däremot kan det vara obehagligt likt något som redan är välkänt o det är ju inte så kul. Helt okej i övrigt! Tyvärr är jag inte kvinna då, jag behöver själv ha en kvinna till ett parti i en låt haha
Men jag har PM:at dig om du kommer på ett tema kanske - tack för tyck Tiger

Visst har man hört ackordsföljden förut, men motsatsen vore ju märkligare.. Kan bli en fin liten poplåt detta.. Lycka till med att hitta din sångerska...
Nja du svävar lite där har du verkligen hört ackordsföljden Hogge

Jag har ratat alla 119 sångerskor som köat för denna så det får nog bli en jag förstör själv men tyck gärna till om nya mixen. Tack för tyck Hogge

Skön dänga Eddi..
Nynnade direkt en melodi så det är väl minsta problemet.Svårare att sätta hur jag menar då min hals inte vill vara med riktigt än..
Klar utvecklings potencial i denna tycker jag,stulet - nej inte utan att jag har hört hur melodin går..Då först kan man säga hur det ligger till.
Mike
Ja melodin hör jag också hoppas DEN inte är stulen då. Ska dona till en text och göra ett försök. Tack för tyck HM

Det låter skönt om det och fin ljudbild. Kanske lite förutsägbart, men inte jättemycket.
Värt att sjunga in nåt till. Ett förslag är att du låter mig skriva sångmelodin och gör den kinesisk, sen sjunger Hmike eller du in den 
Kinesisk pop nja nä då ska den ju sjungas in av en kinesiska - kanske hade blivit bra du kanske känner nån? Skrik till då. Tack för tyck Per

Om du tagit A, c#moll, Hm och istället för D, Dmoll hade jag direkt kännt igen något men kan inte komma på vad.
Nästa parti det utslitna A F#moll D och E gör du bra eftersom du håller ut så länge på ackorden att det typiska inte direkt kommer fram.
Ring John Lennon i himlen är mitt råd!
Haha Tokai jag ringer direkt om du bara har numret. Tack för analysen av harmonierna

Som sagt såga på jag har försökt mixa på ett lite annorlunda sätt än vanligt men det är väl kanske bara jag som hör.