Lyssnar på verren ovan Eddi och det låter röjigt och riktigt bra! 
bara en högtalare funkar här, men allt kommer fram bra. KRs egen Lemmy, sjunger riktigt bra här.
En hit helt enkelt! Tankar hem när ni är färdiga. 
Tackar
Vi e rätt nöjda - har mixat så mycket med låten så den får ligga nu ett tag - får se när jag tar tag i den igen
Låter ok nu, med morgonpigga öron känns basgitarren bra. Gitarren som kompar har däremot för stickigt ljud i mina öron - endera för mycket diskant eller dist. Eller så skulle den må bra av bredd. Jag föreslår pluggen jag älskar på sång och sologitarr Voxengo Stereo Touch (jag använder en äldre version) och använda lämplig dos av preset "Pretty Wide". För låten är väl inte färdigmixad?

Och slutet, kan alla musiker enas om ett gemensamt smart utro?
Tack för att du lyssnar flera gånger. Jag tror att vi har lite olika preferenser ang ljud, men jag ska kolla närmare på Voxengo
Hmm.. Här är det basen som närmat sig gitarrerna..
Feltänk!! Låt gitarrerna närma sig ursprungsbasen i stället,det är väldigt "stickigt" ljud just nu..
Och trummorna skall upp och bli tydligare..
Det finns lite småmixfis att göra ... så e de, men nu får den vila lite - har mixat mig trött på den för tillfället
Grymt drag å bra sång! Snubblar lite här och där, bas trummor, annars klar? 
Tackar - kul att du gillar. småfix kvar att göra - så e de, men i princip klar tycker jag
Tack alla för era tankar och tips
Gurano