Forum > Demolåtar
Nolink
Jay Thomas:
Efter en dags vansinnigt kul tokjammande med lite KR-personnel igår, tror jag att mina öron är väldigt trötta idag.
Ett "tradionellt" söndagsjam blev det men jag uppfattar ljudet som väldig dovt och murrigt i mina monitorer, kan det stämma?
Eddi:
Har du jammat med KR:are kul. Efter att just ha lyssnat på Synths låt så känns den här lite mindre taktfast jag tror att den skulle behöva en mer gående bas faktiskt i övrigt sköna ljud och inte alls särskilt murrigt.
MaxB:
Ja du har riktigt sköna ljud i din arsenal. Och nog så viktigt, du hittar sköna ljud.
HasseFX:
Riktigt bra där!! :) Skön söndagsstämning är det!!!
Jay Thomas:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.06.2012, 23:18:34 ---Har du jammat med KR:are kul. Efter att just ha lyssnat på Synths låt så känns den här lite mindre taktfast jag tror att den skulle behöva en mer gående bas faktiskt i övrigt sköna ljud och inte alls särskilt murrigt.
--- Slut citat ---
Tack Eddi! :)
Idèn jag hade, kunde jag inte sätta till 100%, men tyckte att det var tillräckligt bra. Dessutom hade jag precis bytt strängar på yammabasen (mer lättspelat nu Mein ;) ) och behövde lira in dem lite. ;)
--- Citat från: MaxB skrivet 03.06.2012, 23:43:31 ---Ja du har riktigt sköna ljud i din arsenal. Och nog så viktigt, du hittar sköna ljud.
--- Slut citat ---
Tack MaxB! :)
Med c:a 1 TB i ljud så vore det väl rackarns om jag inte hittade "rätt" ljud. :)
--- Citat från: HasseFX skrivet 04.06.2012, 00:15:56 ---Riktigt bra där!! :) Skön söndagsstämning är det!!!
--- Slut citat ---
Tack Hasse! :)
Ett dygn till och vi hade hunnit hit kanske? ;) Plus en komplett flytt av studion. Möjligen blir det en titt på ett Nord Stage 2 idag.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida